شناسهٔ خبر: 67467301 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری ارتش ترکیه و عناصر مسلح در مرز سوریه

تهران- ایرنا- منابع خبری از وقوع درگیری بین ارتش ترکیه و عناصر مسلح در گذرگاه «باب السلامه» واقع در مرز ترکیه و سوریه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، منابع خبری گزارش دادند که درگیری بین ارتش ترکیه و عناصر مسلح در گذرگاه باب السلامه به وقوع پیوسته است. همچنین در عفرین واقع در شمال سوریه نیز خودروهای زرهی ترکیه هدف تیراندازی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، ارتش ترکیه همچنین در شهر «الأرتاب» واقع در حومه حلب تظاهرات اعتراض‌آمیز را سرکوب کرد که منجر به زخمی شدن چند نفر شد.

المیادین همچنین گزارش داد که گروه تروریستی «هیات تحریر الشام»(جبهه النصره سابق) راه را به روی تظاهرات‌کنندگانی که قصد حرکت به سمت گذرگاه باب الهوی در شمال ادلب واقع در مرز ترکیه را داشتند، بسته است.

همچنین صدای تیراندازی از گذرگاه باب‌ السلامه در شمال سوریه به گوش می‌رسد و ارتش ترکیه نیز نیروهای کمکی و تجهیزات نظامی زیادی را به سمت گذرگاه‌های مرزی در ادلب و حلب اعزام کرده است.

از سوی دیگر وزارت دفاع ترکیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح کشور چهار تروریست پ. ک.ک را در منطقه عملیاتی قفل - پنجه در شمال عراق و سه تروریست عضو پ. ک.ک / ی. پ.گ را در منطقه عملیاتی سپر فرات و چشمه صلح در شمال سوریه از پای درآوردند.

در بیانیه مذکور با تاکید بر ادامه مبارزات ضدتروریستی ترکیه، آمده است: این مبارزه‌ها تا از پا درآمدن آخرین تروریست ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما