شناسهٔ خبر: 67025038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار ملایر: مدیران تا آخرین ساعات دولت سیزدهم برای خدمت به مردم پای کار باشند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: تا آخرین ساعات دولت مردمی سیزدهم، باید با انگیزه باشیم و بی‌انگیزگی و تعلل در ارائه خدمت‌رسانی به مردم را نمی‌پذیرم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر اظهار کرد: با وجود ضایعه سنگین و غمباری که برای شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان اتفاق افتاد، اما مسیر همانند قبل ادامه دارد و امور کشور در تمامی حوزه‌ها به خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عظمت و نعمت ولایت در این کشور بیش از پیش خود را نشان داد، افزود: مردم حماسه بزرگی را در بدرقه شهدای خدمت آفریدند و هشتم تیرماه حماسه انتخابات رقم خواهد بخورد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه این شهرستان انتخابات موفق با حضور حداکثری، در امنیت و سلامت کامل را در ۲ مرحله یازدهم اسفند و ۲۱ اردیبهشت برگزار کرد، ادامه داد: وفاق، وحدت، همدلی و هماهنگی در یک شرایط مطلوبی است و شروع فعالیت نمایندگان مجلس، دوره جدیدی از پیشرفت، آبادانی و رضایت‌مندی مردم و توسعه ملایر را به دنبال خواهد داشت.

اسماعیلی منافع مردم و منافع عمومی را طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب از اولویت‌های مدیران برشمرد و بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید از توان نمایندگان به بهترین وجه استفاده کنند، چراکه آنان در تراز ملی برای پیگیری مسائل در آئین‌نامه‌ها، بودجه، اعتبارات و پروژه‌ها هستند.

وی گفت: همه مدیران ادارات موظف هستند به سرعت اولویت‌ها، پروژه‌ها و نیازهای خود را در حوزه‌های مختلف به نمایندگان مردم ملایر در مجلس ارائه دهند.

کار نمایشی از سوی مدیران ممنوع

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه مردم باید خدمات را لمس کنند، خطاب به مدیران تاکید کرد: کار نمایشی در این شهرستان ممنوع است، کارهای واقعی را به مردم نمایش دهید و طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، اقدامات و خدمات دستگاه مربوطه خود را به سمع و نظر مردم برسانید.

اسماعیلی بر لزوم زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها توسط مدیران تاکید کرد و ادامه داد: برای حل مسائل و مشکلات مسکن مهر ملایر که چند دولت قبل بدون جانمایی و بدون کار کارشناسی، اجرا شد، در این دولت تلاش‌های بسیاری انجام دادیم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تلاش‌های قابل توجه و بی‌نظیری به ویژه در رسیدگی به محرومان انجام شد، یادآور شد: حضور میدانی مدیران دولت سیزدهم در ملایر بی‌سابقه است و میزهای خدمتی که در نقاط محروم، روستاها و حاشیه شهر برگزار شد، بی‌نظیر بود و بیش از ۷۰ درصد مصوبات هم اجرا شد.

فرماندار ویژه ملایر کمبود اعتبارات را دلیل اجرایی نشدن برخی مصوبات میز خدمت عنوان و اظهار کرد: همواره بر پرهیز مدیران از هرگونه سیاسی‌کاری و بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص تاکید دارم و نباید مدیران اجازه دهند نگاه‌های غلط سیاسی و سیاست زدگی به چرخه توسعه این شهرستان ضربه بزند.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، گفت: شرایط و وضعیتی که در برگزاری دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر تجربه کردیم، در طول تاریخ بی‌سابقه است و تمامی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه این شهرستان باید با همان انرژی انگیزه، روحیه و جدیت برای برگزاری انتخابات هشتم تیرماه نیز پای کار باشند.

مدیران برای مشارکت حداکثری مدل ارائه دهند

وی بر لزوم تعامل نزدیک تمامی دستگاهای اجرایی با ستاد انتخابات و بخشداران تاکید و خاطرنشان کرد: از هم اکنون مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند مدل مشارکت حداکثری مردم که در انتخابات اخیر نیز پیاده شد، در دستور کار قرار دهند.

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در تاریخ ماندگار شد و خدا را شاکریم که در این دولت خدمتگزار مردم بودیم، بیان کرد: کارهای بسیار بزرگی در دولت سیزدهم انجام شد و وظیفه شرعی و اخلاقی داریم تا آخرین لحظه پای کار باشیم تا هیچ خللی در کار مردم ایجاد نشود.

اسماعیلی همچنین بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر عملکرد نانوایی‌ها و اصلاح امور مرتبط به حوزه آرد و نان و تخصیص حقابه‌ زیست محیطی روستای رضوانکده از سد کلان تا اوایل هفته آینده در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: مدیران باید از هم اکنون برای هفته دولت و افتتاح پروژه‌ها که هفته دولت پایانی دولت سیزدهم است، آماده باشند.

وی افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرهای سامن و زنگنه، به سرعت تا قبل از عید غدیر قرعه‌کشی انجام شود و مردم زمین‌های خود را تحویل بگیرند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: جشنواره مبل و منبت با دیگر جشنواره‌های ملایر از نیمه شهریورماه برگزار و فضای این شهرستان جشنواره‌ای شود و برای گرفتن تیزر تبلیغاتی جشنواره مبل و منبت، مذاکرات برای پخش از رسانه ملی انجام شده است.

اسماعیلی بر لزوم جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی ورودی‌های شهر ملایر و پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات میزهای خدمت تاکید کرد.

عملکرد شهید جمهور سرلوحه کاری قرار گیرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در برابر نقدهای غیر منصافانه سکوت می‌کرد و تمام هدفش خدمت به مردم بود، افزود: عملکرد شهید جمهور باید در سرلوحه کاری همه ما قرار گیرد.

«احمد آریایی‌نژاد» تاکید کرد: ما به برکت شهادت و مقاومت ایمان داریم، چراکه امام راحل مقاومت را از صفر شروع کرد و امروز انقلاب اسلامی در سایه مقاومت، به نقطه‌ای از اقتدار و عزت رسیده که در منطقه تاثیرگذار و تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باید از بردن فضای کشور به سمت تخریب خودداری کنیم و کسانی‌که به مبادی اخلاق پای‌بند هستند، به جای تقابل و ایجاد تنش در جامعه، به معرفی برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی رعایت اخلاق خدمت، انضباط مالی و اداری، مردمی بودن و حضور میدانی در بین مردم و مناطق محروم را از اولویت‌های مهم مدیران برشمرد و ادامه داد: برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مورد نظر، باید زمان‌بندی لازم لحاظ شود.

آریایی‌نژاد بر لزوم حفظ و بهره‌گیری از نیروهای مومن، خدوم و متعهد در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: عوامل امیدآفرین در کشور بسیار است و باید با استفاده از توان، بکارگیری نیروهای نخبه و نظرات سازنده و با مجاهدت و تلاش، در عرصه‌های مختلف به قله‌های رفیع برسیم.

وی بر لزوم پیاده‌سازی اقتصاد اسلامی در سایه همدلی و وحدت، اظهار کرد: خدمات و امکانات باید به صورت عادلانه در تمامی نقاط توزیع شود و با استفاده از ظرفیت‌های وجود، زمینه توسعه و پیشرفت این شهرستان را شتاب بخشیم.

نظر شما