شناسهٔ خبر: 67023924 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش:

۲۰۰ کلاس درس، هدیه شهید رئیسی به دانش آموزان یزدی است

خان‌محمدی گفت: شهید رئیسی با خدمت یک هزار و ۱۷ روز، با مشارکت خیرین حدود ۲۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی استان یزد اضافه کرد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید سید محمد کاظم حسینی پور در اردکان گفت: دولت محبوب و مردمی شهید رئیسی در این مدت خدمت خالصانه ۳۲ هزار کلاس آموزشی به دانش آموزان ایران تقدیم کرد که این در نوع خود  بی نظیر است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۴ درصد از این فضا‌ها با مشارکت خیرین و ۶۰ درصد در مناطق کم برخوردار، حاشیه شهر‌ها و مناطق روستایی بوده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه امروز توفیق پیدا کردیم در یک پروژه مشارکتی دولت و خیرین، مدرسه ۱۲ کلاسه با مساحت ۲ هزار متر مربع و هزینه ۳۰ میلیارد تومان شرکت نماییم و تحویل دانش آموزان اردکانی دهیم تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در دولت سیزدهم رخ داد، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بود.

مصطفی پوردهقان اردکان نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: آموزش و پرورش باید به سه حوزه معیشتی و مسایل معلمان، عمرانی و ساختمان سازی و کیفیت آموزشی و دانش آموزان اهمیت بدهد و به تقویت آنها بپردازد.

وی اظهار داشت: از دولت محترم تقاضامندیم که ۱۵ مدرسه نیمه سازدر اردکان را به اتمام برساند تا مشکل کمبود آموزشگاه در این شهرستان حل شود.
۲۴ هزار دانش آموز اردکانی در ۱۴۰ مدرسه در حال تحصیل هستند.

اردکان شهری صنعتی و مهاجرپذیر که با کمبود فضای آموزشی روبرو شده است.

نظر شما