شناسهٔ خبر: 67023860 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خودروی سوخت‌بر در جاده بندرعباس - میناب حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان هرمزگان از واژگونی یکدستگاه خودرو سمند سوخت بر قاچاق در محور" بندرعباس- میناب" با یک کشته خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی نیکبخت در تشریح این خبر بیان داشت: عوامل گشتی پلیس راه در ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره واژگونی خودرو در کیلومتر ۴ جاده "بندرعباس به میناب" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور درمحل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل سوخت گازوئیل قاچاق بنا به علت حرکت خلاف جهت، سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون و منجر به آتش‌سوزی خودرو شده است.

این مسئول انتظامی گفت: متأسفانه بر اثر این آتش‌سوزی راننده در داخل خودرو فوت کرد که با همکاری عوامل آتش نشانی اطفاء حریق انجام و جسد متوفی به سردخانه انتقال شد.

وی اظهار داشت: رانندگان این خودروها برای فرار از قانون با سرعت بالا مسیرها را طی می‌کنند که منجر به بروز چنین حادثه های تلخ و ناگواری می‌شوند که متاسفانه این حادثه برای بار اول نبوده و طی سال جاری شاهد چند حادثه برای سوختبران قاچاق و سایر خودروهای عبوری بوده‌ایم که منجر به آتش‌سوزی و فوت جمعی از رانندگان و خانواده‌ها شده است.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خطرات این نوع سوانح فقط متوجه خودرو سوخت‌بر نیست و با توجه به وقوع آتش‌سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطرآفرین است.

گفتنی است طی دو روز گذشته نیز تصادف یک خودروی سوخت بر با یک خودروی عبوری در جاده میناب بندرعباس سبب جان باختن ۵ نفر دیگر شد.

خودروهای سوخت بر در این استان به چالشی تبدیل شده اند که برای مقابله جدی و ممانعت کامل از تردد خودروها در سطح جاده‌های استان عزم کاملا جدی تمام دستگاه‌های ذیربط نیاز است.

نظر شما