شناسهٔ خبر: 67021668 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واژگونی خودرو سوخت بر قاچاق در محور بندرعباس- میناب

رئیس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه خودرو سمند سوخت بر قاچاق در محور بندرعباس- میناب با یک کشته خبرداد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه  هرمزگان گفت : عوامل گشتی پلیس راه در ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره واژگونی خودرو در کیلومتر ۴ جاده "بندرعباس به میناب" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور درمحل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل سوخت گازوئیل قاچاق بنا به علت حرکت خلاف جهت، سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون و منجر به آتش سوزی خودرو شده است.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متأسفانه براثر این آتش سوزی راننده در داخل خودرو فوت کرد که با همکاری عوامل آتش نشانی اطفاء حریق انجام و جسد متوفی به سردخانه انتقال شد، گفت: رانندگان این خودرو‌ها برای فرار از قانون با سرعت بالا مسیر‌ها را طی می‌کنند که منجر به بروز چنین حادثه‌های تلخ و ناگواری می‌شوند که متاسفانه این حادثه برای بار اول نبوده و طی سال جاری شاهد چندین حادثه برای سوخت بران قاچاق و سایر خودرو‌های عبوری بوده ایم که منجر به آتش سوزی و فوت جمعی از رانندگان و خانواده‌ها شده است.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان افزود: خطرات این نوع سوانح فقط متوجه خودرو سوخت بر نیست و با توجه به وقوع آتش سوزی برای سایر تردد‌ها نیز بسیار خطر آفرین و مرگبار است.

نظر شما