شناسهٔ خبر: 67022975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تأمین تسهیلات ارزی مرکز پرتودهی گاما استان در دستور کار قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:تأمین امکانات و تسهیلات ارزی از خواسته‌های فعالان پرتودهی گاما چهارمحال و بختیاری است که باید محقق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: رئیس این سازمان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و رییس‌جمهور شهید تلاش کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌های معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در عرصه هسته‌ای افزود: نگاه بیرونی این است که کارها با تدبیر پیش می‌رود.

نکونام به عناد شدید دشمن با فناوری هسته‌ای ایران اشاره و تصریح کرد: مردم کشور این موضوع را به‌خوبی فهمیده‌اند و سازمان انرژی اتمی موارد را با جدیت دنبال می‌کند اما آژانس بین‌المللی مخالفت‌هایی دارد.

وی یادآور شد: وابستگی آژانس بین‌المللی به صهیونیست‌ها و مستکبران برای توقف مسیر هسته‌ای ایران ادامه دارد و حرکت سازمان انرژی اتمی ایران در این مسیر نیازمند حقانیت، تدبیر، اراده و ایمان است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: شهدای هسته‌ای ایران دلیل این است که دشمن می‌خواهد این معنا تحقق یابد و مسیر سختی است پس نباید از حق خود غافل شویم.

وی گفت: از ابتدای فعالیت مرکز پرتودهی گاما یک امید بین ما ایجاد شد و چهارمحال و بختیاری در این زمینه جزء نخستین‌ها بود.

نکونام تأکید کرد: مرکز پرتودهی گاما چهارمحال و بختیاری می‌تواند مرکز پرتودهی برای چند استان کشور باشد و باید از این ظرفیت بهره‌گیری و استفاده بیشتری شود.

وی افزود: نوسان قیمت‌ها باعث وارد شدن خسارت‌هایی به کشاورزان می‌شود و با توسعه پرتودهی گاما می‌توان مدت زمان بیشتری محصولات را نگهداری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در این راستا توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند به کشاورزان استان کمک کند.

وی یادآور شد: به‌همین منظور توسعه مرکز پرتودهی گاما چهارمحال و بختیاری به تلاش بیشتر و حمایت‌های معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران نیاز دارد.

نکونام اضافه کرد: تأمین امکانات و تسهیلات ارزی از دیگر خواسته‌های فعالان پرتودهی گاما چهارمحال و بختیاری است که باید محقق شود.

46

نظر شما