شناسهٔ خبر: 67011671 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرکز پرتودهی گاما نیاز به حمایت‌های رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دارد

امام جمعه شهرکرد گفت: توسعه مرکز پرتودهی گاما استان به حمایت‌های معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به ضرورت گسترش استفاده از مرکز پرتودهی در شهرکرد گفت: تامین تسهیلات ارزی مرکز پرتودهی گاما استان در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: رئیس این سازمان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های رئیس‌جمهور شهید تلاش کرده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به عناد شدید دشمن با فناوری هسته‌ای ایران اضافه کرد: مردم کشور این موضوع را به‌خوبی فهمیده‌اند و سازمان انرژی اتمی موارد را با جدیت دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید

نکونام اظهار کرد: وجود شهدای هسته‌ای ایران، دلیلی بر این است که دشمن نمی‌خواهد ایران پیشرفت کند و مسیر سختی است پس نباید از حق خود غافل شویم.
وی گفت: از ابتدای فعالیت مرکز پرتودهی گاما امید بین ما ایجاد شد و چهارمحال و بختیاری در این زمینه جز نخستین‌ها بود و این مرکز می‌تواند مرکز پرتودهی برای چند استان کشور باشد و باید از این ظرفیت بهره‌گیری و استفاده بیشتری شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: نوسان قیمت‌ها باعث وارد شدن خسارت‌هایی به کشاورزان می‌شود و با توسعه پرتودهی گاما می‌توان مدت زمان بیشتری محصولات را نگهداری کرد.

نکونام ادامه داد: در این راستا توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند به کشاورزان استان کمک کند به‌همین منظور، توسعه مرکز پرتودهی گاما استان به تلاش بیشتر و حمایت‌های معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیاز دارد.

نظر شما