شناسهٔ خبر: 67022699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام شرایط جذب سرباز معلم سال ۱۴۰۳

شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

صاحب‌خبر -
اعلام شرایط جذب سرباز معلم سال ۱۴۰۳
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تاریخ اعزام مشمولین باید اول تیر ۱۴۰۳ باشد و افراد دارای غیبت و افرادی که قسمتی از خدمت خود را انجام داده‌اند، مجاز به ثبت نام در طرح سرباز معلم نیستند.
 
عبدالله ظریف ادامه داد: مدت خدمت ۲۴ماه کامل است و افراد دارای کسر خدمت با اخذ تعهد خدمت ۲۴ ماه، می‌توانند ثبت نام کنند.
 
وی مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده را اصل برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام اول تیر ۱۴۰۳، تصویر مدرک تحصیلی، تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل ذکر کرد و گفت: رشته‌های مرتبط با پیراپزشکی امکان ثبت نام ندارند؛ همچنین افرادی که مورد تایید پزشکی و یا هسته گزینش قرار نگیرند از فرایند، حذف و به صورت عادی به خدمت اعزام خواهند شد.
 
مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی، ادامه تحصیل در حین خدمت را مجاز ندانست و تصریح کرد: متقاضیان دارای شرایط ذکر شده، فقط امروز چهارشنبه (۱۶ خرداد) به صورت حضوری و با همراه داشتن مدارک اعلام شده برای ثبت نام براساس سهمیه منطقه، شهرستان و ناحیه به اداره آموزش و پرورش مربوطه مراجعه کنند.
 
به گفته ظریف، مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و در صورتی که تعداد متقاضیان بیشتر از سهمیه منطقه، شهرستان و ناحیه باشد، امتیاز بندی انجام و براساس لیست، از بالاترین امتیاز جذب انجام می‌شود.

نظر شما