شناسهٔ خبر: 67022564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۶۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در سنندج پیش‌بینی شد

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: ستاد انتخابات شهرستان با ۲۶۵ شعبه اخذ رأی و ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی، آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسن عسکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد، ۱۹۴ شعبه ثابت و ۷۱ شعبه سیار خواهد بود و از این میان، ۱۵۶ شعبه در مناطق شهری و ۱۰۹ شعبه در مناطق روستایی مستقر می‌شود.

وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان سنندج با هفت کمیته تخصصی تشکیل شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با همکاری هیات نظارت را دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سنندج اضافه کرد: کمیته تبلیغات ستاد انتخابات تدابیر لازم را برای مکان‌های تبلیغاتی در سطح شهر و روستا اندیشیده است و کاندیداها می‌توانند با اخذ مجوزهای لازم، میتینگ‌های تبلیغاتی را در سطح شهرستان برگزار کنند.

عسکری با اشاره به حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور، گفت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی، انتخابات زودهنگام برگزار می‌شود و همکاران فرمانداری و ستاد انتخابات در زمان بسیار کوتاهی با تعامل با هیات نظارت، فرآیندهای برگزاری انتخابات در روز هشتم تیرماه را انجام داده‌اند و بدون هیچ مشکلی این انتخابات برگزار خواهد شد.

وی از مردم کردستان و شهرستان سنندج برای مشارکت حداکثری دعوت و اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهوری در تراز انقلاب و با توجه به شاخص‌های مدنظر رهبری انتخاب شود تا راه شهیدان، به ویژه شهید رئیسی و شهدای خدمت، ادامه یابد و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایدار بماند.

نظر شما