شناسهٔ خبر: 67021770 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آزادی۷۰ زندانی جرایم غیرعمد استان آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان آذربایجان شرقی از آزادی ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی این استان به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت و سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، موسی خلیل‌الهی اظهار کرد: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و با کمک خیرین و ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: از این تعداد مددجو، ۳۵ نفر از زندان تبریز و ۳۵ نفر از زندان‌های شهرستان‌های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ادامه داد: کل مبلغ بدهی این مددجویان ۳۳ میلیارد تومان بود که برای آزادی این تعداد، خیرین و ستاد دیه استان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت کمک ویژه (بلاعوض) پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند که کل مبلغ بدهی آنان در مجموع ۱۳۹ میلیارد تومان بود و برای آزادی این افراد مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به صورت کمک ویژه (بلاعوض) پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما