شناسهٔ خبر: 67021356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شرکت در انتخابات ضرورت دینی است

امام جمعه کاشان: شرکت در انتخابات پیش‌رو ضرورت دینی و ملی است.

صاحب‌خبر -

شرکت در انتخابات ضرورت دینی استبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام‌جمعه کاشان در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه ۱۵ خرداد گفت: شرکت در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری یک ضرورت ملی و دینی و انتخاب نزدیک‌ترین فرد به تفکر امام راحل در انتخابات ضروری است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی با بیان اینکه امروز ما وارث همان انقلاب با پرچمداری مقام معظم رهبری هستیم، افزود: امتحان آینده ما انتخابات است؛ شهید آیت الله رئیسی و هیئت دولت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی را تسریع بخشید و بسیاری از دستاورد‌های خارجی جمهوری اسلامی نتیجه تلاش تیم وزارت امور خارجه و در راس، شهید امیرعبداللهیان است.
عضو مجلس خبرگان رهبری باگرامیداشت یاد و خاطره شهید قدیرزاده تنها شهید کاشانی حادثه این روز در استان گفت: از سال ۶۹ تاکنون این مراسم برگزار می‌شود که نشان از اهمیت دادن مردم منطقه به شهید حادثه ۱۵ خرداد است.
امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز ما وارث همان انقلاب با پرچمداری مقام معظم رهبری هستیم، افزود: امتحان آینده ما انتخابات است؛ شهید رئیسی و هیئت دولت سرعت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی را تسریع بخشید و بسیاری از دستاورد‌های خارجی جمهوری اسلامی نتیجه تلاش تیم وزارت امور خارجه و در راس، شهید امیرعبداللهیان است.

نظر شما