شناسهٔ خبر: 67017802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عدد ۶ علیرضا بیرانوند را در لیگ برتر جاودانه کرد

گلر اول پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر به عنوانی ارزشمند و جاودانه دست پیدا کرد. گلر اول پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر به عنوانی ارزشمند و جاودانه دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارورزشی  خبرگزاری برنا ، قهرمانی پرسپولیس در لیگ  بیست و سوم علیرضا بیرانوند ا را تبدیل به پرافتخارترین دروازه بان ایران در لیگ برتر کرد.  

با قهرمانی اخیر قرمز‌ها در لیگ، بیرو موفق شد رکورد  بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات قرمز‌ها را بهبود بخشیده  و تبدیل به پرافتخارترین گلر لیگ برتر  شود.

جالب است بدانید دروازه‌بان شماره  اول پرسپولیس و تیم ملی تا قبل از پایان این فصل  از لیگ برتر مانند بوژیدار رادوشویچ ۵ بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده بود و حالا با قهرمانی اخیر قرمز‌ها بیرانوند عنوان پرافتخارترین دروازه بان ایران در لیگ برتر را به تنهایی به نام خود به ثبت رسانده است و از این حیث در صدر جدول تاریخ دروازه بان‌های ایران در تاریخ لیگ برتر ایستاده است.  

گفتنی است رحمان احمدی دروازه‌بان اسبق سپاهان ۴ بار توانست قهرمان لیگ برتر شود تا بعد از دو گلر پرسپولیسی، در جایگاه سوم پرافتخارترین دروازه‌بان‌ها قرار بگیرد.

این در حالی است که سیدمهدی رحمتی دو بار با پیراهن سپاهان و دو بار به عنوان بازیکن استقلال توانسته است جام لیگ برتر را بالای سر ببرد.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما