شناسهٔ خبر: 67016511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعزام ورزشکاران بسیجی هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به مرقد مطهر امام راحل

سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان و هیئت ورزش‌های همگانی استان، ورزشکاران و اعضای کمیته‌ها را در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر اعزام کردند. سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان و هیئت ورزش‌های همگانی استان، ورزشکاران و اعضای کمیته‌ها را در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر اعزام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان ضمن قدردانی از سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان، ورزشکاران بسیجی و متقاضی حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به این مراسم معنوی و روحانی اعزام شدند.
او با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های همگانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های ویژه برگزار کرده و در دستور کار دارد؛ تصریح کرد: این کاروان که به مراسم ارتحال اعزام شدند شیفتگان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بودند و کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های همگانی با حمایت و همکاری همه جانبه سازمان بسیج ورزشکاران در اعزام این کاروان همت کردند.
جعفری رئیس انجمن تندرستی فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های ورزش روزانه خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت عظیم ایستگاه‌های ورزش روزانه برنامه‌های فرهنگی مذهبی در این ایستگاه‌ها برگزار خواهد کرد و آحاد مردم می‌توانند علاوه بر تمرین و ورزش در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شرکت نمایند و بهره کافی و وافی ببرند.
انتهای پیام

نظر شما