شناسهٔ خبر: 67015077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ثبت نام دانش‌آموزان در پایه هفتم از اول تیرماه

دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم استان از اول تیر ماه امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شریفی گفت: دانش آموزان پایه دهم بعد از فرایند هدایت تحصیلی می توانند در مدارس ثبت نام کنند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم از اول تیر ماه آغاز می‌شود و دانش آموزان می‌توانند برای ثبت نام به نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت خود مراجعه کنند.
حجت الله شریفی گفت: ثبت نام دانش‌آموزان پایه دهم بعد از اتمام فرایند هدایت تحصیلی و از نیمه دوم تیرماه انجام خواهد شد و دانش آموزان می‌توانند بر اساس اولویت تعیین شده در فرم هدایت تحصیلی اقدام به ثبت نام کنند.
وی با اشاره به اهمیت ثبت نام دانش آموزان براساس محل سکونت خود گفت: ظرفیت پذیرش در مدارس با توجه به محل سکونت دانش آموزان در نظر گرفته شده است و مدارس طبق محل سکونت دانش آموزان موظف به ثبت نام هستند و رعایت نکردن آدرس در هنگام ثبت نام تخلف محسوب می‌شود.
شریفی افزود: در هنگام ثبت نام دانش آموزان دریافت هر گونه مبلغی غیر از وجوه مجاز (هزینه کتاب و بیمه) در مدارس دولتی و هیات امنایی ممنوع است و اولیا  می‌توانند در صورت مشاهده با شماره تلفن ۳۲۲۲۱۰۴۰ تماس بگیرند و یا در سامانه شکایات https://shekayat.medu.ir/ اعلام کنند.

نظر شما