شناسهٔ خبر: 67014322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر صنعت: ایجاد ناحیه صنعتی با محوریت ترشیجات در بخش لالجین ضرورت دارد

همدان-ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: با توجه به اینکه شهر مهاجران و بخش لالجین شهرستان بهار قطب تولید ترشیجات و شوریجات در کشور به شمار می رود، ایجاد ناحیه صنعتی مرتبط در آن ضرورت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد مقیمی روز سه شنبه در بازدید از محدوده درنظر گرفته شده جهت احداث ناحیه صنعتی مهاجران واقع در اراضی ملی بخش لالجین اظهار کرد: در صورتی که دستگاه های آب و برق تاییدیه لازم را بدهند مطالعات احداث این ناحیه ظرف چهار ماه در این مکان پیشنهادی باید انجام شده و نتیجه آن اعلام شود.

وی با اشاره به اشتغال بخش زیادی از خانواده های این منطقه به تولید شوریجات و ترشیجات،یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از مهاجران احداث چنین ناحیه‌ای مصوب شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی متناسب با مزیت های اقتصادی مناطق از رویکردهای مهم دولت سیزدهم بوده که در این رابطه طی سه سال گذشته دستاوردخای بزرگی رقم خورده است.

در این بازدید نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ‌ در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه بهار و مدیرکل صنعت معدن و تجارت همدان و رییس شرکت شهرک های صنعتی همدان نیز حضور داشتند.

معاون وزیر صنعت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران پیش از این و در سفر یک روزه خود به استان همدان از شهرک صنعتی ویان، ناحیه صنعتی اورقین و کارگاه های تولید البسه خوشه صنعتی کردآباد در شهرستان کبودرآهنگ بازدید به عمل آورده بود.

نظر شما