شناسهٔ خبر: 67012756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

برپایی پردیس فرهنگی و غرفه های پذیرایی منطقه ۱۲ به شهروندان همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

شهردار منطقه ۱۲ از برپایی پردیس فرهنگی و غرفه خدمت‌رسانی پذیرایی با مشارکت گروه‌های جهادی مردمی به مناسبت سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در ضلع شمال غربی حرم مطهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه پردیس فرهنگی امام خدمت گزار ، امام وعده صادق منطقه ۱۲ توسط معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه در روزهای ۱۳ و۱۴ خرداد ،گفت : کارگاه عکس یادگاری با بک گراند حرم مطهر امام رضا(ع) و شهید جمهور ، کارگاه نقاشی کودکان روی سنگ دریا، کارگاه شابلون واکلیل با نوشته های قلب طهران ، امام وعده صادق،روح الله و...، غرفه بادکنک ، نمایشگاه روایت فلسطین اشغالی به شرح عکس در قالب ۶۰ تخته شاسی از ابتدا تا به وجود آمدن اسرائیل غاصب و غرفه فرهنگی و هنری با محوریت و شعار لبیک یا خمینی،لبیک یا خامنه ای و ثبت تصویر دست آغشته به رنگ قرمز به نماد از خون شهدا و بیعت با آرمان های امام‌ راحل، از جمله کارگاه ها و غرفه های پردیس فرهنگی امام خدمت گذار منطقه ۱۲ در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بود.

 شهردار منطقه ۱۲ همچنین از برپایی موکب پذیرایی معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه و توزیع ۸۰۰۰ پک پذیرایی میان زائران وعاشقان امام خمینی(ره) در این روز خبر داد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همواره بر محور قرار دادن انجام اقدامات فرهنگی توسط مردم تکیه داشتند، افزود: برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و بزرگداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد با محوریت مردم برگزار خواهد شد.

وحیدرضا انارکی محمدی با اشاره به اهمیت ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی(ره) بین مردم و به خصوص نسل جوان از اجرای برنامه های فرهنگی در این راستا از دهم تا ۱۵ خرداد ماه خبر داد و افزود : یکی از برنامه های این دوره با عنوان به سبک روح الله با تولید محتوا و بازنشر محتوا در خصوص وصیت نامه حضرت امام (ره)، سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، یاران حضرت امام (ره)، تبیین پویش مردمِ امام(ره)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی در قالب(پادکست، کلیپ، موشن، پوستر، تیزر، انیمیشن، اینفوگراف و...) با تشکیل کارگروه فضای مجازی اجرایی می‌شود.

وی همچنین برگزاری جلسات سخنرانی و نشست های علمی در خصوص شخصیت امام در مساجد محلات ۱۴ گانه، برپایی نمایشگاه عکس، محافل قرآنی، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره با موضوع حضرت امام خمینی(ره)، پخش فیلم های مستند همراه با تحلیل از زندگی نامه و مبارزات حضرت امام(ره)، برگزاری مسابقات کتابخوانی و بازخوانی و اجرای سرودهای حماسی با موضوع حضرت امام (ره) در میادین و معابر منطقه و ... را از دیگر برنامه های فرهنگی منطقه ۱۲ در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما