شناسهٔ خبر: 67526816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه همدان:

رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که رویکرد صحیح‌تری دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امروز کسی را انتخاب کنیم که اطمینان می‌دهیم رویکرد صحیح‌تری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از تلاش جامعه رسانه در اجرای یک اتفاق مهم انتخابات قدردانی می‌کنم.

وی افزود: ما نمی‌دانیم فردا چه کسی رئیس‌جمهور خواهد بود، اما هرکدام از کاندیداها که انتخاب شوند با اراده و انتخاب ملت بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در طول ۱۳ دوره رئیس جمهورهایی را انتخاب کردیم که عملکردها و رویکردهای متفاوتی داشتند، خاطرنشان کرد: امروز کسی را انتخاب کنیم که اطمینان می‌دهیم رویکرد صحیح‌تری دارد.

شعبانی‌موثقی تصریح کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری امیدواریم انتخابات پرشوری باشد، البته نسبت به هفته گذشته ستادها فعال‌تر شده بود و جای امیدواری است.

وی تاکید کرد: شنبه که رئیس‌جمهور انتخاب شد کار را آغاز کند و آنچه وعده کرده است و مردم اعتماد کردند را محقق کند؛ مراقب این اعتماد باشد تا اگر وعده‌ای داده شد به آن عمل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه علت هجمه فراوان برای مشارکت نکردن از سوی دشمن معلوم است، گفت: مشارکت کمک می‌کند رئیس‌جمهور آینده در عرصه بین‌المللی قوی ظاهر شود و به طور قطع انتخابات تأثیرگذار خواهد بود.

نظر شما