شناسهٔ خبر: 67010862 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

همستر کمبات – Hamster Kombat چیست، چگونه عضو شویم و بازی کنیم + آموزش

صاحب‌خبر -

همستر کمبات (کمبت یا کامبت) – Hamster Kombat جایگاه نخست بازار گرم بازی های تلگرامی را تصاحب کرده است. در ادامه آموزش کار، نحوه بازی و طریقه عضو شدن آن را با هم بررسی می‌کنیم.

دنیای کریپتو همواره میزبان پروژه‌های نوظهور و ایردراپ‌های زیادی بوده و خواهد بود. این روزها بازار بازی های تلگرامی جایگزین نات کوین داغ داغ است و کاربران زیادی را از اقصی نقاط جهان گرد هم آورده تا با کلیک کردن روی صفحه، سکه جمع کنند و امیدوار باشند که یک روزی سکه‌هایشان تبدیل به ارز دیجیتال شود.

معرفی بازی همستر کمبات

نمی‌توان منکر موفقیت بزرگ نات کوین شد و دستاورد عظیم این بازی تلگرامی را نادیده گرفت. پروژه‌های مهجور و گمنام، پس از این انقلاب بزرگ تلاش کردند با تبلیغات گسترده و طراحی یک ربات تلگرامی شانس خود را امتحان کنند. یکی از جایگزین‌های جذاب Notcoin، همستر کمبات با بیش از 75 میلیون کاربر فعال است.

بازی Hamster Kombat که این روزها رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرده، رابط کاربری ساده‌ای دارد و می‌توانید به‌راحتی و از طریق لینک زیر عضو آن شوید و به جمع‌آوری سکه بپردازید. در مطلب پیش رو سعی خواهیم کرد به توضیح ماهیت بازی همستر کامبت و آموزش قسمت‌های مختلف آن بپردازیم.

عضویت در همستر کامبت

فهرست

  • بازی تلگرامی همستر کمبات چیست؟
  • عضویت در بازی همستر و آموزش بخش‌های مختلف آن
  • نقشه راه همستر کامبت
  • آیا همستر کامبت کلاهبرداری است؟
  • نحوه دریافت سکه بیشتر در بازی Hamster Kombat
  • همستر کامبت چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟
  • پرافیت مهمتر است یا بالانس؟
  • علت صفر شدن موجودی حساب برخی از کاربران چیست؟
  • ارزش هر واحد توکن همستر در آینده چقدر است؟

بازی تلگرامی همستر کمبات چیست؟

اگر از قافله رشد 400 درصدی نات کوین عقب مانده‌اید و حسرت می‌خورید که چرا تا چند هفته پیش سکه استخراج نمی‌کردید، نگران نباشید؛ چرا که تیم‌های توسعه دهنده قدرتمندی هم‌اکنون مشغول ارتقای بازی های تلگرامی شبیه نات کوین هستند و قرار است به‌زودی در صرافی‌های معتبر جهان لیست شوند.

همستر کمبات همستر کمبات

یکی از همین بازی‌های جذاب که این روزها استخوان ترکانده و می‌خواهد نام خود را در تاریخ ارزهای دیجیتال ماندگار کند، همستر کمبات است. کافی است از طریق لینک عضویت فوق وارد ربات تلگرام این بازی شوید و تا جایی که می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید. البته باید توجه داشته باشید که هیچ تضمینی برای موفقیت پروژه‌های محبوب در مارکت رمزارزها وجود ندارد و همه چیز مبتنی بر حدس و گمان است.

تاریخ راه‌اندازی بازی Hamster Kombat به 6 فروردین 1403 بازمی‌گردد. تنها 11 روز زمان برای این پروژه کافی بود تا به یک میلیون کاربر دست پیدا کند. امروز خانواده همستر 75 میلیون نفری شده و رکورد هر بازی تلگرامی دیگر را شکسته است. شما در این بازی تلگرامی با ضربه زدن روی صفحه نمایشگر، سکه جمع می‌کنید، با این امید که روزی تبدیل به پول واقعی شود.

همستر کامبت هم‌اکنون یک بازی ساده است؛ اما احتمال ایردراپ شدن آن زیاد است. وقتی سکه‌های مجازی درون بازی تبدیل به توکن شوند، ایردراپ شکل می‌گیرد و بخشی از توکن‌ها در فرآیند توکنومیک میان بازیکنان فعال توزیع خواهد شد. خبر خوب این‌که تیم همستر اعلام کرده توکن آنها روی بلاک چین TON راه‌اندازی می‌شود. حال آیا واقعا همستر کمبات پول می‌شود؟

عضویت در بازی همستر کامبت و آموزش بخش‌های مختلف آن

همستر کمبات همستر کمبات

برای عضو شدن در بازی Hamster Kombat و تجربه یک احساس لذت بخش (حس انجام یک بازی که احتمالا همراه با کسب درآمد خواهد بود) کافی است از طریق لینک ریفرال زیر وارد ربات تلگرامی شده و مراحل اولیه بازی را انجام دهید. شما در نقش یک موش که مدیرعامل خوانده می‌شود، هستید و باید برای جمع آوری سکه‌های بیشتر و دریافت پاداش، سخت تلاش کنید.

عضویت در همستر کامبت

بعد از این‌که وارد بات تلگرام شوید، متن خوش‌آمدگویی به نمایش درمی‌آید؛ روی گزینه Start ضربه بزنید تا وارد صفحه بازی شوید. پاداش‌های اولیه خود را دریافت کنید و یک مرحله ارتقا یابید. حالا باید در قسمت پایین صفحه نمایش پنج قسمت مهم زیر را ببینید:

  • Exchange
  • Mine
  • Friends
  • Earn
  • Airdrop

بخش Exchange

مهم‌ترین و اصلی‌ترین صفحه‌ای که با آن سروکار خواهید داشت، Exchange نام‌گذاری شده است. سکه‌ای بزرگ در مرکز صفحه اکسچنج قرار دارد که با ضربه زدن روی موش وسط آن می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات مهمی قرار دارد که معرفی خواهیم کرد.

همستر کمبات - صفحه اصلی همستر کمبات - صفحه اصلی

  • قسمت Earn per Tap که نشان می‌دهد با هر ضربه شما روی موش چه میزان سکه استخراج می‌شود. برای مثال عدد +4 نشان می‌دهد که با هر کلیک، 4 سکه به موجودی شما افزوده خواهد شد.
  • قسمت Coins to level up که با رسیدن به تعداد مشخص شده آن وارد مرحله بعدی خواهید شد و یک لول ارتقا می‌یابید.
  • قسمت Profit per hour که نشان دهنده میزان استخراج سکه در یک ساعت است. مثلا اگر میزان پرافیت شما 20k باشد یعنی شما در هر ساعت 20 هزار سکه ماین می‌کنید.
  • با ورود به قسمت Boost می‌توانید حداکثر مخزن استخراج خود را ارتقا دهید و همچنین تعداد سکه‌هایی که با هر ضربه استخراج می‌شود را افزایش دهید.

بخش Mine

همستر کمبات - قسمت استخراج همستر کمبات - قسمت استخراج

در این قسمت می‌توانید با پرداخت سکه‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، یک‌سری کارت را خریداری کنید و بدین ترتیب مقدار پرافیت خود را ارتقا دهید. پرافیت بیشتر به منزله استخراج سکه‌های همستر بیشتر خواهد بود. با ارتقای قسمت پرافیت خود می‌توانید در هر لحظه از روز (حتی وقتی به گوشی دسترسی ندارید) بدون زحمت سکه بگیرید.

در قسمت Mine چهار بخش Markets، PR&Team، Legal و Specials را مشاهده خواهید کرد که درون هر یک از آنها تعداد زیادی کارت با قابلیت ارتقا وجود دارند. همچنین خود بازی هر روز سه کارت را برای خرید پیشنهاد می‌دهد که در صورت خریدن آنها می‌توانید 5 میلیون سکه رایگان پاداش بگیرید.

بخش‌های سه گانه Friends، Earn و Airdrop

همستر کمبات - قسمت Earn همستر کمبات - قسمت Earn

با دعوت از دوستان خود به بازی و در صورتی که آنها با کد اختصاصی شما عضو بازی شوند، تعدادی سکه رایگان دریافت خواهید کرد. اگر تلگرام پریمیوم داشته باشید، تعداد دریافت سکه دعوت از دوستان حدودا 5 برابر می‌شود. با هر دعوت موفق 5 هزار سکه رایگان خواهید گرفت و در صورت پریمیوم بودن، 25 هزار سکه گیرتان می‌آید.

همچنین در قسمت Earn با انجام یک‌سری وظایف خاص نظیر دنبال کردن کانال تلگرام، یوتیوب و توییتر، سکه رایگان پاداش می‌گیرید. آخرین مرحله‌ای که در اینجا می‌بینیم، Airdrop است. در این قسمت تمام مراحل رسیدن بازی همستر کمبات به یک ایردراپ واقعی ترسیم شده است. هم‌اینک مذاکره با صرافی‌ها و بازارسازان انجام شده و منتظر لیست شدن وظایف هستیم.

نقشه راه همستر کمبت

پروژه‌هایی که ادعا می‌کنند حرف‌های زیادی برای گفتن در صنعت کریپتو دارند، اغلب نقشه راه خود را در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند. خوشبختانه همستر کمبات Roadmap خود را در بات تلگرامی‌اش قرار داده که با نگاهی به آن می‌توانیم به نکات مهمی پی ببریم.

نقشه راه همستر کمبات نقشه راه همستر کمبات

طبق نقشه راه Hamster Kombat، در ماه میلادی قبل، شاهد انتشار کارت‌های ارزشمند کامبو و پاداش 5 میلیونی بودیم. همچنین در این ماه، پارتنر بلاک چینی همستر اعلام شد (بلاک چین TON). شواهد و قرائن نشان می‌دهند که در ماه جاری (ژوئن) اتصال حساب همستر کمبت به کیف پول شخصی فعال می‌شود که دلیل انجام این کار هنوز مشخص نشده است.

همچنین در ژوئیه قرار شده TGE یا همان ضرب توکن و سپس استقرار روی بلاک چین هدف اجرا شود. از بیان اتفاقاتی که در نیمه سوم و پایانی سال 2024 برای همستر می‌افتد صرف نظر می‌کنیم؛ چرا که در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

آیا همستر کمبات کلاهبرداری است؟

اگر بخواهیم تعداد پروژه‌هایی را که در بازار ارزهای دیجیتال کلاهبرداری از آب درآمده‌اند فهرست کنیم، قطعا سرخورده و ناامید خواهید شد. ماهیت مارکت کریپتو نامشخص و غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان با قطعیت گفت که همستر کمبات طبق روال قانونی شکل گرفته یا کلاهبرداری است!

برای این‌که به سوال فوق پاسخ درستی بدهیم، باید به عوامل مختلفی توجه کنیم که یکی از مهم‌ترین آنها همکاری استراتژیک همستر کمبات با صرافی معتبر و بزرگی مثل بینگ ایکس است. دومین دلیلی که می‌توان با استناد به آن همستر را ایمن و واقعی دانست، دریافت تیک آبی تلگرام و راه‌اندازی شدن آن روی بلاک چین TON است.

نحوه دریافت سکه بیشتر در بازی Hamster Kombat

همستر کمبات - همکاری با بلاک چین تون همستر کمبات - همکاری با بلاک چین تون

اگر بخواهید تنها با ضربه زدن روی نمایشگر سکه جمع کنید، از دور رقابت‌ها به‌آسانی حذف خواهید شد. برای دریافت سکه بیشتر می‌توانید لینک دعوت اختصاصی خودتان را برای دوستان خود بفرستید تا سکه پاداش بگیرید. همچنین با ورود به قسمت Mine و خرید کارت‌های مختلف، تعداد پرافیت خود را در هر ساعت ارتقا دهید.

برای مثال کاربری با خرید و ارتقای کارت‌های استخراج، میزان پرافیت خود را به عدد 100k رسانده است؛ یعنی کاربر مذکور حتی هنگامی که با گوشی خود کار نمی‌کند، ساعتی 100 هزار سکه دارد که باید مخزن خود را هر 3 ساعت یک مرتبه خالی کند.

پنج میلیون سکه همستر کامبت رایگان روزانه!

سومین روش کسب سکه بیشتر، خرید کارت‌های کامبوی روزانه و دریافت پاداش روزانه 5 میلیون سکه است. هر روز از طریق لینک زیر در وب سایت گجت نیوز به گوش باشید تا سه کارت کامبو را زودتر از دیگران بخرید.

هر روز ۵ میلیون سکه همستر کمبات رایگان بگیرید

همستر کمبات چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

مهم‌ترین سوالی که برای کاربران تا به امروز پیش آمده، تاریخ لیست شدن توکن همستر کمبات در صرافی‌ها است! طبق نقشه راه همستر و برخی اخبار موثق، تاریخ احتمالی ضرب توکن و استقرار آن روی بلاک چین هدف، اواسط تیر یا اوایل مرداد ماه سال جاری است.

در صورتی که سکه‌های مجازی شما در صرافی لیست شوند، می‌توانید اقدام به خرید و فروش آنها کرده یا آنها را تبدیل به رمزارزهای آینده‌داری مثل اتریوم، بیت کوین و تتر کنید. امکان نگهداری از توکن‌های همستر در کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری وجود خواهد داشت.

پرافیت مهم تر است یا بالانس؟

در خصوص پرافیت صحبت کردیم و گفتیم که می‌توانید حجم آن را با خرید کارت‌های قسمت Mine افزایش دهید تا ظرفیت استخراج مزرعه خود را بالا ببرید. سوالی که برای اغلب کاربران پیش آمده راجع به اهمیت پرافیت یا بالانس (موجودی سکه‌ها) است. همستر کمبات در یوتیوب و تلگرام خود بارها به نقش این دو مولفه در موفقیت بازیکنان اشاره کرده، اما توپ را در زمین هیچ‌یک از آنها نینداخته است.

به‌طور خلاصه پرافیت که هر 3 ساعت یک مرتبه مخزن استخراج شما را پر می‌کند، تشکیل‌دهنده تعداد سکه‌های شماست و اهمیت دادن به آن خالی از لطف نیست. از طرفی این تعداد سکه‌هاست که در آینده نزدیک تبدیل به توکن می‌شوند و از طرف دیگر در رتبه‌بندی‌های مهم، این پرافیت است که جایگاه بازیکنان را مشخص کرده! با این اوصاف پرافیت را افزایش دهیم یا تمرکز خود را از یک جایی به بعد روی بالانس بگذاریم؟

توصیه ما این است که در مقطع زمانی کنونی، پرافیت خود را تا سطح مطلوبی افزایش دهید و سپس تمام تمرکز خود را روی افزایش موجودی سکه‌ها قرار دهید.

علت صفر شدن موجودی حساب برخی از کاربران چیست؟

یکی از ادمین‌های اصلی کانال تلگرامی همستر کامبت در پاسخ به سوال صفر شدن موجودی حساب برخی از کاربران، سه عامل مهم را دخیل دانسته که عبارتند از:

  • اکانت تلگرام دائما از یک گوشی به گوشی دیگری منتقل شده
  • از کلیکر خودکار استفاده شده باشد
  • چند اکانت در یک گوشی وجود داشته باشد

صفر شدن موجودی حساب همستر کمبات صفر شدن موجودی حساب همستر کمبات

اگر اعمال ممنوعه فوق را انجام نداده باشید و موجودی سکه‌های شما صفر شده باشد، جای نگرانی نیست و می‌توانید با انجام دستورالعمل زیر، مشکل را حل کنید:

  1. کش تلگرام گوشی خود را پاک کرده و صفحه ربات را رفرش کنید. وارد ربات شوید و از قسمت بالا روی سه نقطه بزنید و گزینه Reload Page را انتخاب کنید.
  2. تلگرام را دوباره روی گوشی نصب کرده و حساب اصلی را مجددا راه اندازی کنید.

ارزش هر واحد توکن همستر در آینده چقدر است؟

پاسخ به این سوال قطعی نیست. نمی‌شود وقتی هنوز همستر لانچ نشده و در صرافی‌ها لیست نشده درباره قیمت آن صحبت کرد. تعیین ارزش همستر به عوامل زیادی مثل حجم معاملات، حمایت اعضای جامعه و برنامه‌های قدرتمند خود دارد. با توجه به این‌که میلیون‌ها نفر همستر کامبت بازی می‌کنند و هر یک از آنها بالغ بر چند ده میلیون کوین دارن، سوال پیش می‌آید که با این اوضاع اصلا چیزی نصیب کاربران می‌شود؟

بله باید توجه داشت که هر چه جامعه همستر گسترده‌تر می‌شود، به همان اندازه هم حجم سرمایه‌گذاری روی پروژه بیشتر خواهد شد. البته این بستگی به همت توسعه‌دهنده‌های بازی در جذب سرمایه‌گذار برمی‌گردد. البته نباید امید داشته باشید که هر یک واحد توکن همستر یک دلار شود و شاید هر ده میلیون واحد یک دلار یا کمی بیشتر شود.

سخن پایانی

حتی اگر بازی‌های جایگزین نات کوین نتوانند موفقیت آن را تکرار کنند، باز هم باید امیدوار بود و به چشم یک سرگرمی تلگرامی به آنها نگاه کرد. عضویت شما در بازی همستر کمبات و سایر بازی‌ها نه پولی است و نه اطلاعات شخصی و هویتی می‌خواهد. شانس خود را امتحان کنید شاید موفق شوید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:
  • همستر کامبت – Hamster Kombat
  • تپ سواپ – Tapswap
  • ترونیکس – TRONIX App
  • یس کوین – Yescoin
  • کتیزن – Catizen
  • دات کوین – Dotcoin
  • مومو ای آی – MomoAI
  • بلوم – Blum
  • تایم کوین – Timecoin
  • میم فای – MemeFi Coin
  • سی ای ایکس – CEX
  • وی کوین – W-Coin
  • گیمی – Gamee
  • چین گیم – Chain game
  • سایبر فایننس – CyberFinance
  • ورم‌ فیر – Wormfare
آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

  • پرافیت همستر کامبت مهم تر است یا سکه؛ کدام کارت‌های ماین بهتر هستند؟
  • علت اختلال و مشکل باز نشدن بازی همستر کمبات تلگرام چیست؟
  • هر روز 5 میلیون سکه همستر کمبات رایگان بگیرید + آموزش باز کردن قفل کارت ها (آپدیت 17 خرداد)
  • نحوه دریافت یک میلیون سکه همستر کمبات با کد مورس
  • همستر کمبات – Hamster Kombat چیست، چگونه عضو شویم و بازی کنیم + آموزش
  • همستر کمبات چه زمانی لیست می‌شود؟
  • آیا همستر کمبات واقعا پول می‌شود؟
  • راهنمای شرکت در ایردراپ همستر کامبت؛ کسب درآمد از طریق بازی Hamster Kombat

برچسب‌ها:

نظر شما