شناسهٔ خبر: 67008838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دولت مردمي با اعتماد به جوانان بومي، شبکه برق هرمزگان را پايدار کرد

صاحب‌خبر -
دولت مردمي با اعتماد به جوانان بومي، شبکه برق هرمزگان را پايدار کرد

خبرگزاری آریا-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم بیش از 29 هزار و 821 میلیارد ریال در راستای توزیع برق استان هزینه شده است، گفت: تامین و توزیع برق، نمونه ای از کار جهادی دولت سیزدهم در استان به شمار می‌رود که رضایت‌مندی مردم را درپی داشته است.


به گزارش خبرنگار آریا در استان هرمزگان،محمد کریمی ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی رییس جمهور کشورمان، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اصلاح شبکه و تعویض تیرهای فرسوده و رفع افت ولتاژ، اظهار کرد: در دولت سیزدهم اصلاح شبکه و تعویض یک‌هزار و 300 کیلومتر سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار و پایه‌های فرسوده شبکه‌های فشار ضعیف با هزینه‌ای افزون‌بر هشت یک‌هزار و 60 میلیارد ریال انجام شده است.

کریمی، به احداث شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف در هرمزگان اشاره و بیان کرد: با احداث شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف در هرمزگان در دولت سیزدهم یک‌هزار و 280 کیلومتر با هزینه‌ای افزون‌بر 10 هزار و 883 میلیارد ریال به‌طول این شبکه‌ها افزوده شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان یادآور شد: دولت سیزدهم همچنین به‌منظور تامین و توزیع برق در استان، اقدام به احداث یک‌هزار و 880 ‌دستگاه پست هوایی و زمینی توزیع با ظرفیت 263 مگاولت آمپر با بیش از هفت هزار و 520 میلیارد ریال اعتبار کرده است.

وی اضافه کرد: احداث نیروگاه برق جزیره لارک به ظرفیت سه مگاوات آمپر با اعتباری افزون‌بر 300 میلیارد ریال، خرید و راه‌اندازی پنج دستگاه مولدهای برق با بیش از 380 میلیارد ریال و اصلاح شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف فرسوده به‌طول 28 کیلومتر و پست‌های توزیع برق فرسوده با اعتباری بیش از یک هزار و 98 میلیارد ریال اعتبار از دیگر اقدامات موثر دولت سیزدهم در تامین و توزیع برق جزایر استان بوده است.

کریمی به اصلاح و توسعه شبکه روشنایی معابر استان اشاره کرد و گفت: شبکه روشنایی معابر هرمزگان به طول 56 کیلومتر با ارزشی افزون‌بر 620 میلیارد ریال اصلاح یا توسعه یافت و علاوه بر آن نیز با اعتباری افزون‌بر 960 میلیارد ریال در جهت هوشمندسازی شبکه و لوازم اندازه‌گیری مشترکین اقدام شد.

انتهای پیام/

نظر شما