شناسهٔ خبر: 67008412 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جابه‌جایی بیش از ۳۹۰ هزار مسافر با مترو در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ۳۹۳ هزار و ۵۰۱ نفر با مترو جابه‌جا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر رضا محمدنژاد در توضیح بیشتر افزود: از اولین ساعت بهره‌برداری مترو در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ تا پایان مراسم، در تمامی ایستگاه‌های خطوط هفتگانه ۳۹۳ هزار و ۵۰۱ مسافر به‌صورت رایگان از مترو استفاده کردند.

وی با بیان اینکه از شب یکشنبه تمهیدات ویژه شرکت بهره‌برداری مترو برای ارائه خدمات مناسب به مسافران با سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شده بود، گفت: از ساعت ۲۲ روز سیزدهم تا ۵ صبح روز چهاردهم با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار اعزام شد که هزار و ۶۶۷ نفر از زائران از آن استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به تلاش و برنامه‌ریزی دقیق برای ارائه خدمات بهینه به مسافران تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری از ابتدای صبح روز گذشته تا پایان مراسم، از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش یافت.

وی در پایان با اشاره به اینکه بیشترین آمار مسافری مربوط به خط یک با جابجایی ۲۴۷ هزار و ۹۰۷ مسافر بود، خاطرنشان کرد: به‌ منظور تسریع تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، ۱۸۶ قطار فوق‌العاده اعزام شد تا تمام مسافران بتوانند به‌ راحتی با مترو به مقاصد خود انتقال یابند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، این شرکت همزمان با برگزاری مراسم، با برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه‌های فرهنگی در نزدیکی ایستگاه متروی حرم مطهر امام‌ خمینی (ره) از زائران پذیرایی کردند.

انتهای پیام

نظر شما