شناسهٔ خبر: 67008626 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جابه‌جایی حدود ۴۰۰ هزار مسافر در سالگرد امام خمینی با مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ۳۹۳ هزار و ۵۰۱ نفر با مترو جابه‌جا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدنژاد اظهار کرد: از نخستین ساعت بهره‌برداری مترو در روز دوشنبه 14 خرداد 1403 تا پایان مراسم، در تمامی ایستگاه‌های خطوط هفتگانه 393 هزار و 501 مسافر به‌صورت رایگان از مترو استفاده کردند.

وی با بیان اینکه از شب قبل تمهیدات ویژه شرکت بهره‌برداری مترو برای ارائه خدمات مناسب به مسافران با سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شده بود، گفت: از ساعت 22 روز سیزدهم تا 5 صبح روز چهاردهم با فاصله هر 30 دقیقه یک قطار اعزام شد که  هزار و 667 نفر از زائران از آن استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تلاش و برنامه‌ریزی دقیق برای ارائه خدمات بهینه به مسافران تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری از ابتدای صبح امروز تا پایان مراسم، از 7 دقیقه به 5 دقیقه کاهش یافت.

محمدنژاد گفت: بیشترین آمار مسافری مربوط به خط یک با جابجایی 247 هزار و 907 مسافر بود.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور تسریع تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، 186 قطار فوق‌العاده اعزام شد تا تمام مسافران بتوانند به‌راحتی با مترو به مقاصد خود انتقال یابند.

به گزارش تسنیم، شرکت بهره برداری مترو تهران هم‌زمان با برگزاری مراسم، با برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه‌های فرهنگی در نزدیکی ایستگاه مترو حرم مطهر امام‌ خمینی (ره) از زائران پذیرایی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما