شناسهٔ خبر: 67007920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار خاش:

دولت سیزدهم خدمات ماندگاری در سیستان و بلوچستان انجام داده است

زاهدان - ایرنا - فرماندار خاش گفت: دولت سیزدهم خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری در سیستان و بلوچستان بویژه در این شهرستان انجام داده است.

صاحب‌خبر -

صاحب گل صالحی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در دولت سیزدهم خدمات ارزشمندی برای مردم سیستان و بلوچستان صورت گرفت که در شهرستان خاش شاهد اجرای سریع و تکمیل و بهره برداری رسیدن پروژه شاخص خط آهن خاش به زاهدان بودیم و خط ریلی خاش به ایرانشهر نیز با قوت ادامه یافت و نیز قطار خاش به زاهدان و برعکس راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: اجرای خط لوله گاز از ایرانشهر به خاش و تکمیل پروژه گازرسانی در شهر خاش و روشن شدن شعله گاز در منازل مردم شهری و روستایی این شهرستان از خدمات ماندگار دولت سیزدهم است.
فرماندار خاش تصریح کرد: اجرای سالن چند منظوره آموزشی در فنی و حرفه ای، خریداری و نصب دستگاه پیشرفته ام آر آی و ایجاد دانشکده پرستاری از دیگر خدمات شاخص دولت سیزدهم بوده که با حمایت‌های ویژه شهید جمهور محقق شد.
وی تصریح کرد: ایجاد کارخانه طلای تفتان از دیگر دستاوردهای مهم دولت برای مردم ۲ شهرستان خاش و تفتان بوده که این پروژه قرار بود در سفر شهید جمهور به بهره برداری برسد، اما این امر میسر نشد.
صالحی تصریح کرد: در دولت چهاردهم نیز ان شاءالله همان روحیه خدمت رسانی به مردم وجود دارد، بنابراین امیدواریم با حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات شاهد تشکیل دولتی قوی باشیم و ابهت و عظمت نظام جمهوری اسلامی به دنیا نشان داده شود.

وی با اشاره به انتخابات در پیش رو گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و حضور حداکثری مردم، دغدغه جدی و اولویت مهم همه ارکان نظام اسلامی از جمله دولت و ستاد انتخابات، شورای نگهبان و سایر دستگاه‌های دخیل است.
فرماندار خاش افزود: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال را در پیش داریم، قطعاً شرکت پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در انتخابات به نوعی تجلیل از خدمات ارزشمند شهید جمهور خواهد بود.

نظر شما