شناسهٔ خبر: 67006978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سمیعی: یک عده واسطه کار انتقال اورونوف به استقلال را خراب کردند / چرا برای داوران مجازات تعیین نمی‌شود؟

سرپرست باشگاه استقلال گفت: چرا برای داورانی که خطا را می‌بینند و نمی‌گیرند مجازات تعیین نمی‌شود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال در برنامه امشب فوتبال برتر صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس را در خصوص جذب اورونوف تکذیب کرد و گفت: با ماشاریپوف زودتر از این حرف ها تمام کرده بودیم و اصلا ایشان به پرسپولیس پیشنهاد نشده بود، با اورونوف کاملا تمام کرده بودیم، آقای نکونام به دنبال دو بازیکن جوان بودند و حدود یک شبانه روز در دسترس نبودند.

سرپرست استقلال ادامه داد: به من قول داده بودند که هفته پایانی اتفاقی برای داوری بازی‌ها رخ نخواهد داد اما چرا یک بررسی ساده نکردند که داوری که انتخاب می‌کنند، سابقه عضویت در کانال‌های هواداری تیم خاصی را دارد یا نه؟ یا علائمی از هواداری یک تیم در صفحات شخصی آن ها وجود دارد یا نه؟ فصل را با گل آفساید شروع کردند و با گل آفساید هم تمام کردند، عضو ارشد کمیته داوران با هواداران زاویه دارد و با یک فراخوان باعث شد که داوران علیه ما شوند.

وی با کنایه در مورد پیوستن علیرضا بیرانوند گلر سرخ‌پوشان به استقلال اظهار کرد: زمانی که سقف بودجه به باشگاه ابلاغ شد من در باشگاه حضور نداشتم. از نظر من سقف بودجه شامل استقلال نمی‌شد. چون قراردادهای باشگاه دو فصل پیش برای این فصل بسته شده بود و کل قراردادها بالای ۵۰۰ میلیارد تومان بود. خیلی خوشحالم که بازیکنان ایثار به خرج دادند و دلیل ناراحتی کادرفنی تیم این بود که فدراسیون ابزار لازم برای کنترل سقف بودجه را ندارد. برخی به جای قهرمانی به تیم رقیب، به هوادار متمول تبریک می‌‌گفتند! ، به همسران بازیکنان مبالغی پرداخت می‌شد و یا به آن‌ها مسکن در خارج از ایران اهدا می‌کردند، مگر می‌شود یک بازیکنی که به گفته خودش ۹۰ میلیارد استقلال پیشنهاد داشته است، با پانزده میلیارد قرارداد ببندد؟ 

سمیعی اظهار کرد: قانون تمام و کمال برای استقلال برگزار می‌شود ولی برای برخی تیم‌ها اجرا نمی‌شود، هواداران استقلال را به ورزشگاه راه نمی‌دهند ولی هواداران تیم رقیب وارد همان ورزشگاه می‌شوند، برخی افراد در عدم ورود VAR به فوتبال ایران نقش دارند همانطور که همکار شما (جواد خیابانی) به زیبایی بیان کردند.

سمیعی در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان بعد از جدایی علی خطیر خوشحال بودند، یادآور شد: من در آنجا نبودم و اطلاع هم ندارم که چه شده است.

وی ادامه داد: بعد از پایان لیگ تیم‌های سپاهان و تراکتور به ما تبریک گفتند. به خاطر اینکه آفسایدها به سود تیم رقیب بود.

مدیرعامل استقلال در مورد نیامدن کمک داور ویدویی، خاطرنشان کرد: ورود VAR باعث می‌شود بعضی از کسب‌وکارها ورشکسته شوند و این جمله هم از جواد خیابانی است.

وی در مورد ماندن جواد نکونام، گفت: قرارداد نکونام با باشگاه ۳ ساله است و در حال‌حاضر هم در تیم می‌ماند و الان هم منتظر لیست سرمربی هستیم که بتوانیم بازیکنان جدید را جذب کنیم و بازیکنان جدید هم در لیگ داخلی و خارجی هستند.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: امسال را ببینید که چگونه با کمبود بازیکن توانستیم ۶۷ امتیاز جمع کنیم و این موضوع نشان می‌دهد نکونام شاهکار کرده است. متاسفانه مشکلات مالیاتی باعث شد سال گذشته استقلال حذف شود. من نمی‌دانم چرا کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بین تیم ما و تیم‌های دیگر فرق گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما