شناسهٔ خبر: 67004238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نیکزاد:

آمده‌ام موفقیت ساخت ۴ میلیون مسکن را تکرار کنم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمده‌ام بار دیگر همانند موفقیت در ساخت ۴ میلیون مسکن مهر برای ۱۶.۵ میلیون ایرانی تکرار کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی نیکزاد در ستاد انتخابات کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یاد و خاطره برادر شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت را گرامی می‌دارم و سلام به روح سردار غیرت و میدان حاج قاسم سلیمانی و اعلام همدردی می‌کنم با مردم مظلوم غزه و رفح.

وی افزود: من علی نیکزاد سرباز ولایت و نوکر مردم، فرزند ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز و در این زمان آمده‌ام تا نه از سر تکلیف بلکه برحسب وظیفه هر آنچه در طول سال‌های عمر خدمتم در کشکول تجربه اندوخته‌ام در فعل زمان صرف کنم.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: من یک مهندسم، مهندس عمران و آبادانی از دانشگاهی که دو محور مهم را در نام خود یکجا دارد، علم و صنعت؛ من با ارقام و آمار و هندسه و واقعیات و تجربه‌ام در دولت‌ها و مجلس آموخته‌ام که مهندسی حساب شده وقتی در زمانِ دقیق اجرا شود نتیجه هر چه باشد درست خواهد بود، چه در توسعه و پیشرفت، چه در ثُبات اقتصادی و چه در ارتباط با دنیا و از همه مهم‌تر در عدالت اجتماعی، اینها همه بستری است که باید با شناخت و تدبیر میسر شود نه با شعار.

نیکزاد تصریح کرد: مهندسی نرم در تعامل با مردم و مهندسی سخت در برخورد با فساد و همچنین مهندسی معکوس در مواجهه با بحرانِ معیشت و رفع تحریم‌ها در کمترین زمان و نیز معماری خردمندانه بنای امنیت منطقه را با کشورهای دوست و همسایه استوار کنم.

وی خاطرنشان کرد: آمده‌ام بار دیگر همانند موفقیت در ساخت ۴ میلیون مسکن مهر برای ۱۶.۵ میلیون ایرانی با عمل تکرار کنم، نه با حروف و برای صرفه جویی در زمان با اعتراف به ندانستنِ آنچه نمی‌دانم به جای داشتن توهم دانای کل و سپردن امور تخصصی به متخصصین زبده و توجه واقعی به توانمندی بخش خصوصی وطن‌دوست دو احیای دوباره شایسته سالاری به جای فامیل سالاری، خصوصی سازی به جای خصوصی بازی و حقیقت به جای هیاهو.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: دولت خود را به پشتوانه رأی مردم آسیب دیده از گردنکشی‌های جناحی، برقرار کنم، در این دورانِ عیانِ بی حاجت به بیان، با احترام به تمامیِ دولت‌ها رویکرد دولت پیشنهادی من این است که دولتمرد باید به جای پرسشگری و مقصریابی پاسخگویی و پذیرش را سرلوحه کار خود قرار دهد و اِعمال سلیقه‌ها را حقیقتاً به زباله دانِ تاریخ بسپارد.

وی افزود: در این دولت تنها مسئله‌ای که مهندسی نخواهد داشت، پاسخگویی دولت به ملت است با این تفاسیر، دولت را پس از مجاهدت و مراقبت و کار کرامت، «دولتِ مردم و زمان» نامگذاری می‌کنم.

نیکزاد بیان کرد: امضای برجام‌ها وقتی زیبا می‌شود که هر داد به طرف مقابل، سِتَدی متقابل داشته باشد؛ امضای برجام ها وقتی زیبا می‌شود که جوان ایرانی سودای مهاجرت در سر نداشته باشد. هر گفتگوی عزتمندانه‌ای که از آلام مردم بکاهد، با آغوش بازِ دولتِ مردم و زمان روبه‌رو خواهد شد، بِدون اعتنا به اخم‌ها و لبخندها.

وی تصریح کرد: دولتِ مردم و زمان هرگز قیّمِ مردم نبوده و مردم را نیز به چشم مددجو نخواهد دید و دیپلماسیِ حکمت، عزت و مصلحت را فقط در تأمین منافع ملی میبیند نه منافعِ مِیلی و در پایان، زنِ الگوی سوم در منطق ما فرصت است نه تهدید!

نظر شما