شناسهٔ خبر: 67003952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

علی نیکزاد: از سر وظیفه آماده‌ام‌ نه تکلیف

نایب رئیس مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با آمار و ارقام و‌ هندسه و تجربه‌ام در دولت و مجلس آموخته‌ام مهندسی حساب شده وقتی در زمان دقیق اجرا شود نتیجه هرچه خواهد بود درست است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه گرامی میدارم یاد و خاطره برادر شهیدم؛ سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت و سلام به روح سردار غیرت و میدان؛ حاج قاسم سلیمانی و اعلام همدردی میکنم با مردم مظلوم غزه و رفح، گفت: من علی نیکزاد؛ سرباز ولایت و نوکر مردم؛ فرزند ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز و در این زمان، آمده ام تا نه از سر تکلیف، بلکه برحسب وظیفه هر آنچه در طول سال‌های عمر خدمتیام در کشکول تجربه اندوختهام در فعل زمان صرف کنم.

<div id="video-display-embed-code_408289" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4776513/408289?width=400&height=300"></script></div>

وی افزود: من یک مهندسم، مهندس عمران و آبادانی، از دانشگاهی که دو محور مهم را در نام خود یکجا دارد... علم و صنعت... من با ارقام و آمار و هندسه و واقعیات و تجربهام در دولت‌ها و مجلس، آموختهام که مهندسی حسابشده وقتی در زمانِ دقیق اجرا شود، نتیجه هر چه باشد درست خواهد بود، چه در توسعه و پیشرفت، چه در ثُبات اقتصادی و چه در ارتباط با دنیا و از همه مهمتر در عدالت اجتماعی و این‌ها همه بستری است که باید با شناخت و تدبیر میسر شود نه با شعار...

نیکزاد گفت: مهندسی نرم در تعامل با مردم و مهندسی سخت در برخورد با فساد و همچنین مهندسی معکوس و در مواجهه با بحرانِ معیشت و رفع تحریم‌ها در کمترین زمان و نیز معماری خردمندانهی بنای امنیت منطقه را باکشور‌های دوست و همسایه استوار کنم، آمدهام بار دیگر همانند موفقیت در ساخت ۴ میلیون مسکن مهر برای ۵/۱۶ میلیون ایرانی، با عمل واژهسازی کنم، نه با حروف و برای صرفهجویی در زمان و با اعتراف به ندانستنِ آنچه نمیدانم به جای داشتن توهم دانای کل و سپردن امور تخصصی به متخصصین زبده و توجه واقعی به توانمندی بخش خصوصی وطندوست و احیای دوباره شایستهسالاری به جای فامیلسالاری، خصوصیسازی به جای خصوصیبازی، و حقیقت به جای هیاهو دولت خود را به پشتوانه رای مردم آسیبدیده از گردنکشی‌های جناحی، برقرار کنم..‌ی ادامه داد: در این دورانِ عیانِ بیحاجت به بیان، با احترام به تمامیِ دولت‌ها رویکرد دولت پیشنهادی من این است که دولتمرد باید، به جای پرسشگری ومقصریابی پاسخگویی و پذیرش را سرلوحه کار خود قرار دهد و اِعمال سلیقه‌ها را حقیقتا به زبالهدانِ تاریخ بسپارد.

نیکزاد اظهار کرد: در این دولت تنها مسئل‌های که مهندسی نخواهد داشت، پاسخگویی دولت به ملت است، با این تفاسیر، دولت راپس از مجاهدت و مراقبت و کار کرامت، «دولتِ مردم و زمان» نامگذاری مینمایم.

نیکزاد گفت: امضای برجام‌ها وقتی زیبا میشود که هر داد به طرف مقابل، سِتَدی متقابل داشته باشد.

وی با بیان اینکه امضای برجام‌ها وقتی زیبا میشود که جوان ایرانی سودای مهاجرت در سر نداشته باشد، اظهار کرد: هر گفتگوی عزتمندان‌های که از آلام مردم بکاهد، با آغوش بازِ دولتِ مردم و زمان روبرو خواهد شد، بِدون اعتنا به اخم‌ها و لبخندها.
نیکزاد گفت: دولتِ مردم و زمان هرگز قیّمِ مردم نبوده و مردم را نیز به چشم مددجو نخواهد دید و دیپلماسیِ حکمت، عزت و مصلحت را فقط در تامین منافع ملی میبیند نه منافعِ مِیلی...

نیکزاد گفت: و در پایان، زنِ الگوی سوم در منطق ما فرصت است نه تهدید!

شرح این هجران و این سوزِ جگر
این زمان بگذار تا وقت دگر
 
لازم میدانم از اصحاب رسانه نیز به خاطر تلاشهایشان در این چند روز، تشکر کنم

نظر شما