شناسهٔ خبر: 67001430 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در طغرالجرد

مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و بیست و دومین یادواره شهدای بخش طغرالجرد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و بیست و دومین یادواره شهدای بخش طغرالجرد و اولین سالگرد شهید امنیت سرگرد یاسر عبدلی #همراه با نکو داشت یاد و خاطره شهدای خدمت رئیس جمهور شهید و هیآت همراه در حسینیه طغرالجرد با سخنرانی حجت الاسلام ملکیان اولین امام جمعه طغرالجرد همراه با مداحی و پخش کلیپ برگزار گردید.


در این مراسم جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، فرماندار کوهبنان، ائمه جمعه کوهبنان و طغرالجرد، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ، فرمانده انتظامی شهرستان ، بسیجیان،  نیروهای نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و خانواده های معزز شهیدان حضور داشتند.

در این مراسم عبدالحسین همتی نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت:  تفکرات حضرت امام که نشات گرفته از آیات و روایات بود امروز کل دنیا را فرا گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: گفتمان مقاومت در حال گسترش است امیدواریم بعد از شهادت رئیس جمهور شهید گفتمان خدمت در بین مدیران گسترش پیدا کند.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت گفت: سالگرد شهادت شهید یاسر عبدلی شهید غیرت را خدمت خانواده شهید و حاضرین تسلیت می گویم .

وی ابراز داشت: بعنوان جوان ترین نماینده در مجلس فعالیت دارم قطعا توصیه های مقام معظم رهبری را در مجلس جدید چراغ راه خود قرار خواهیم داد.

همتی بیان داشت: همکاری قوا با همدیگر ، پرهیز از مسابقه بی فایده رسانه ای ، صحبت های آرامش بخش و امید آفرین ، رفتار جمعی و صبورانه، رعایت فضیلت های اخلاقی در چالش های سیاسی، توجه به مسائل کلان کشور، پیگیری مسائل حوزه انتخابیه با توجه به موقعیت کلان کشور از جمله توصیه های مقام معظم رهبری به مجلس جدید است.

وی ادامه داد: گرفتن حق استان از معادن ، توجه به مناطق در حوزه انتخابیه به صورت عادلانه و.... در اولویت برنامه های پیش رو است.
....

در ادامه حجت الاسلام مرتضی ملکیان اولین امام جمعه طفرالجرد پس از استقرار نظام اسلامی گفت: پس از رحلت حضرت امام به لطف خداوند و خبرگان بصیر مقام معظم رهبری بعنوان ولی و رهبر جامعه اسلامی انتخاب شد.

وی ابراز داشت: تجلی اراده ۱۲۴ هزار پیامبر با وجود نبی مکرم اسلام هویدا شد و حضرت امام (ره) ادامه دهنده این مسیر بود.

امام جمعه اسبق طغرالجرد گفت: عظمت حضرت امام خمینی (ره) بقدری بود که مردم را دعوت به حق کرد در حالی که مردانی آهنین در کنار ایشان بودند.

وی ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب توطئه های مختلف و جنگ هشت ساله توسط ایادی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی آغاز شد ولی مردم ایران اسلامی دین خدا و نایب امام زمان (عج) را یاری کردند.

حجت الاسلام ملکیان ادامه داد: پیشرفت های انقلاب در عرصه های مختلف و افول آمریکا طی این سالیان قابل قیاس نیست ایران اسلامی شاخ آمریکا را شکست و اروپا را ادب کرد که این مهم به برکت خون شهداست.

نظر شما