شناسهٔ خبر: 67000564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

یک مسؤول باید عملکرد خوب داشته باشد

اقتصاد ایران: همدان-امام جمعه بهار گفت: ما معتقدیم یک مسؤول بایستی عملکرد خوب داشته باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا مصباح با اشاره به اینکه ملاک ارزیابی یک مدیر کارآمد با یک مدیر غیر کار آمد در چه چیزی است گفت: آیا مدیر کارآمد به مدیری می‌گویند که مردم دار باشد، رضایت مردم را به دنبال داشته باشد، رضایت مسؤول را به دنبال داشته باشد یا عملکرد خوب و قابل قبول داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ما معتقدیم یک مسؤول بایستی عملکرد خوب داشته باشد افزود: یک مسؤول بایستی یک رزومه خوب که هم رضایت مردم و هم رضایت مسؤول خود را به دنبال داشته باشد پس چرا این جابجایی‌ها اتفاق می‌افتد؟

مصباح بیان کرد: اگر مردم و مسؤلین راضی هستند اگر در مسیر حرکت خوب عمل کرده جای تأمل است که در شهرستان بهار مدت مسؤلیت هر مسؤول کارآمد ۴ ماهه الی ۸ و ۱۰ ماهه است چرا بعضی از مسؤلین کارآمد جا به جا می‌شوند. آیا ملاک جابجایی‌ها مردم داری است یا شخص داری.

امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه اگر ملاک شخص است افزود: اگر ملاک این باشد که مردم را رها کنیم و یک شخص را بگیریم که ملاک رضایت شخص باشد، پس بی‌خیال مردم، کار و تلاش و این یعنی رانت.

وی با اشاره به اینکه شما بروید طرف را ببینی، دیگر مردم مهم نباشد افزود: مسؤولی را جابجا کردند، بنده چند بار زنگ زدم با دو خط و به یک نفر دیگر هم گفتم تماس بگیرید گوشی را برنمی دارد، من امام جمعه اگر کسی به من زنگ بزند حتی اگر متوجه نشوم بعداً به او زنگ می زنم این یعنی رضایت، یعنی حرکت، یعنی خیزش اینها را یقیناً مطمئن باشید کسی به این قضیه راضی نیست و بایستی دقت در این مقوله باشد.

وی افزود: آبی که چندین سال بدون این‌که نظارتی در آن باشد داشت از شهرستان بهار خارج می‌شد و این لطمه است برداشت از سفره‌های آب زیرزمینی بی رویه باشد بدون قاعده و اصول باشد به ما لطمه می‌زند، لایه‌ها و گسست ها و فروچاله ها را به وجود می‌آورد.

وی اظهار کرد: آب بهار را بنده از چند جا رصد کردم و دادم آزمایشگاه، آزمایش کردند و هیچ مشکلی ندارد اگر نیترات دارد برای ما مشکل دارد برای ما نگران نباشید شما غصه بعضی از مسائل را نخورید.

وی در ادامه به نکته دوم اشاره و بیان کرد: مورد دوم را هم بنده باید بدانم اعتبار بنیاد مسکن ۸۶ میلیارد تومان بوده ،۸۰ میلیارد تومان بنا شد این را تزریق کنند از بنیاد و بشود ۱۶۶ میلیارد، حالا سوال بنده این است سهم شهرستان ما از این مبلغ چقدر است؟ این را توضیح می‌خواهم، پرسیدم از چند جا ولی جوابی نگرفتم.

نظر شما