شناسهٔ خبر: 68241627 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات

جباری: «خطیب» به هیچ حزب، گروه و جریانی تعلق ندارد

منیرسادات سیدرضا

نماینده بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی اطلاعات را از برجسته‌ترین و باتجربه‌ترین شخصیت‌ها دانست و گفت که آقای خطیب یک شخصیت فراجناحی است که به هیچ حزب، گروه و جریان سیاسی تعلق ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، احمد جباری در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس به عنوان موافق حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت:‌ در برهه حساس و خطیری از تاریخ منطقه و مقابله با استکبار و صهیونیست‌ها قرار داریم که با جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم مصادف شده است.

وی وزارت اطلاعات را یکی از وزراتخانه‌های مهم و حساس کشور دانست و اظهار کرد که وزارت اطلاعات از امنیت جامعه و کشور و امنیت اقتصادی و اجتماعی و توسعه و بالندگی کشور دفاع می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی اطلاعات را از برجسته‌ترین و باتجربه‌ترین چهره‌ها و شخصیت‌ها توصیف کرد و افزود: آقای خطیب کار خود را از کف سیستم اطلاعاتی شروع کرده، در دولت سیزدهم وزیر اطلاعات بود و اکنون هم رئیس جمهور او را به عنوان وزیر پیشنهادی در دولت چهاردهم معرفی کرد چون معیارها و ملاک‌های اعلامی از سوی مقام معظم رهبری را داشت که مهم‌ترین آن باورمندی و پایبندی به اصول و ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی، گفتمان امامین انقلاب و قانون اساسی است.

جباری افزود: آقای خطیب از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که به افتخار جانبازی نائل شده و برادر شهید او بیش از این مسئولیت کلیدی و خطیر سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه را به عهده داشتند.

نماینده بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای خطیب شخصیتی فراجناحی است و به هیچ حزب و گروه و جریان سیاسی تعلق ندارد که دیدگاه‌ها و عملکردش موید آن است.

انتهای پیام

نظر شما