شناسهٔ خبر: 66998588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی شمشیربازی با حضور فخری

تهران- ایرنا- دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر جهت حضور در بازی‌های المپیک پاریس، با حضور پیمان فخری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،‌ دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان جهت حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از روز چهارشنبه ۱۶ خرداد، در تهران و تحت نظر پیمان فخری آغاز می‌شود.

قرار است فخری هدایت تیم ملی اسلحه سابر را در المپیک پاریس بر عهده داشته باشد. بر این اساس وی از روز چهارشنبه به صورت رسمی تمرینات این تیم را پیگیری خواهد کرد.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران ۴ شمشیرباز اعزامی ایران به بازی‌های المپیک هستند؛ ملی‌پوشان پس از قطعی شدن سهمیه تیمی خود برای این بازی‌ها در فرانسه و کمپ بین‌المللی اورلئان پیگیر تمرینات خود بودند و طی این مدت در رقابت‌های جایزه بزرگ سئول و جام‌جهانی مادرید هم شرکت داشتند.

اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در تهران تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا (۳۱ خرداد تا ۷ تیر – کویت) به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. بعد از این رقابت‌ها، تمرینات ملی پوشان اسلحه سابر تا زمان بازی‌های المپیک ادامه پیدا می‌کند.

نظر شما