شناسهٔ خبر: 66997814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مهرواره ملی «چله خدمت» در آذربایجان شرقی برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مهرواره ملی «چله خدمت» در استان و به نیابت از خادمان شهید ملت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی امیری از برگزاری مهرواره ملی «چله خدمت» در استان و به نیابت از خادمان شهید ملت خبر داد و گفت: مهرواره «چله خدمت» با هدف انعکاس قدرشناسی مردم ایران از شهدای خدمت در قالب خدمات اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، رسانه ای و نظایر آن و پیگیری گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی در تداوم راه شهید رئیسی و شهدای خادم ملت در مسیر تمدنی و رسیدن به قله های افتخار و اقتدار طراحی شده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت تبلیغی چنین برنامه هایی برای گسترش جهاد تبیین در محورهای امید آفرینی، آرمان های انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان و دستاوردهای مقاومت افزود: زمینه سازی برای نهادینه شدن فرهنگ خدمت رسانی مردم به مردم در امتداد خدمات شهدای خدمت و به میدان آمدن تشکل ها و آحاد مردم برای پیشبرد امور کشور از دیگر اهداف اجرای این مهرواره است.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان بخش روایت و بخش خدمت رو دو بخش اصلی مهرواره چله خدمت اعلام و تصریح کرد: علاقمندان می توانند بدون محدودیت در هر یک از این دو بخش و در محورهای «اجتماعی»، «فرهنگی»، «ورژش و سلامت» و «هنر و رسانه» شرکت کرده و محتواهای روایت و مستندات را برای اطلاع رسانی و انتشار آثار در پیام رسان های ایتا، بله، روبیکا و تلگرام به کاربری @chkhedmat ارسال کنند.

حجت الاسلام امیری اظهار داشت: اطلاع رسانی و انتشار آثار در کانال چله خدمت به نشانی ch_khedmat در ایتا، بله، روبیکا، تلگرام و اینستاگرام صورت خواهد گرفت و بخش روایت در قالب های چون روایت کوتاه خدمت ب صورت کلیپ، فیلم کوتاه، پویانمایی، گزارش، بسته خبری یک جایزه ویژه 70 میلیون ریالی و پنج جایزه 30 میلیون ریالی و در بخش خدمت شامل ارسال مستندات فیلم، عکس نیز پنج جایزه 50 ریالی به افراد برگزیده اهدا خواهد شد. 

گفتنی است، محورهای مهرواره چله خدمت به شرح ذیل اعلام شده است و ضروری است لوگو و عنوان چله خدمت در بنرها و گزارشات و محتواها درج شود:

محورهای اجتماعی: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد (با محوریت ستاد دیه)، تامین جهیزیه خانواده های بی بضاعت، برپایی ایستگاههای صلواتی، تامین بسته های معیشتی، توزیع نان صلواتی، اطعام نیازمندان، تامین اجاره بهاء نیازمندان، قبول حامی بودن برای کودکان بی سرپرست، تامین کمک هزینه تحصیلی، طرح های اشتغال زایی، امور خیریه، تخفیف های فروشگاهی و ...

محورهای فرهنگی: اهدای کتاب، تدریس رایگان، مشاوره رایگان، مهارت آموزی رایگان، سخنرانی و مداحی رایگان برای مجالس عزاداری و ترحیم، تبیین مهدویت و انتظار، تبیین دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم و ....

محورهای ورزش و سلامت: اهدای خون، تامین هزینه درمان بیماران نیازمند، ویزیت رایگان، تامین تجهیزات درمانگاهی و بیمارستانی، برگزاری رویدادهای ورزشی، تجهیز اماکن ورزشی و...

محورهای هنر و رسانه: تبیین گفتمان شهدای خدمت و مقاومت، زمینه سازی برای مشارکت گسترده در انتخابات و تداوم گفتمان خدمت، روایت خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم، انعکاس خدمات اقشار و تشکل ها در مهرواره در قالب گزارش، خبر و... گسترش جهاد تبیین در رسانه و فضای مجازی با تولید/ انتشار محتوا (در محورهای آرمانهای انقلاب اسلامی، دشمن شناسی با محوریت آمریکا، تبیین دستاوردها، جهاد امید آفرینی، تقویت اعتقادات بنیادین، حجاب و عفاف و حقوق بانوان، فرزندآوری و ازدیاد نسل و سواد رسانه).

نظر شما