شناسهٔ خبر: 66996927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایجاد درگاه الکترونیکی «مردمدار» در اداره کل استاندارد اردبیل

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: در راستای انعکاس و گزارش ایده ها، پیشنهادات، تخلفات و ... حوزه استاندارد در اردبیل درگاه الکترونیکی «مردمدار» ایجاد شد.

صاحب‌خبر -

ایجاد درگاه الکترونیکی «مردمدار» در اداره کل استاندارد اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسنعلی حسین پور در بازدید‌های سرزده از واحد‌های تولیدی استان اردبیل اظهار کرد: در این بازدید از یک شرکت فراورده‌های لبنی تولید کننده پنیر پیتزا، تاپینگ پیتزا و پنیر پروسس بازدید به عمل آمد.
وی با اشاره به استمرار بازرسی از واحد‌های تولیدی اردبیل خاطرنشان کرد: بازدید از واحد تولیدی بسته بندی کننده عسل طبیعی در دستور کار امروز اداره کل استاندارد بود که در این بازدید از نزدیک در جریان خطوط تولید و آزمایشگاه‌های این واحد‌ها قرار گرفتیم.
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: موفقیت فنی اخیر سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی هم ترازی بین المللی و عضویت دائمی در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه و همچنین اتحادیه بین المللی تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های می‌تواند زمینه ساز تحقق شعار مزین به فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» باشد.
حسین پور ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران در اجرای برنامه‌های تحولی به استناد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و همچنین مصوبه شورای عالی استاندارد اجرای مستمر پایش و نظارت بر کیفیت و کمیت فرآورده‌ها را در دستور کار دارد.
وی تصریح کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مخلتف ارسال کنند.

نظر شما