شناسهٔ خبر: 66994035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

قاسمی فرزاد:

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هگمتانه یادگار شهید رئیسی است

همدان-استاندار همدان گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هگمتانه یادگار شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در استان همدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هگمتانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای والامقام خدمت و شهید مرتضی میرزایی اظهار کرد: احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هگمتانه از یادگارهای ماندگار شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در همدان است که با صرف اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: اختصاص ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی برای اجرای طرح‌های مختلف در این استان همدان زمینه‌ساز تحولات چشمگیری در عرصه‌های گوناگون شده است.

استاندار همدان گفت: آبرسانی از سد تالوار به شهر همدان، احداث تصفیه‌خانه شیخی‌جان با ظرفیت ۱۸۰۰ لیتر آب در ثانیه و بیمارستان کودکان اکباتان را از جمله دستاوردهای شاخص دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در استان است.

وی ادامه داد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب فردی اصلح و کارآمد، مسیر پرفروغ خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در ادامه‌ی راه شهید آیت‌الله دکتر رئیسی تداوم می‌یابد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: فداکاران جمعیت هلال‌احمر در هر شرایطی، اعم از ماه‌های سرد سال و تعطیلات و در حوادث غیرمترقبه، با حضور در میدان عمل، یاری‌گر مردم بوده و منشأ خیر و برکت در جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما