شناسهٔ خبر: 66993748 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

از سوی دفتر مقام معظم رهبری؛

مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب در حرم کریمه اهل بیت برگزار شد

مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از سوی دفتر مقام معظم رهبری در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) امشب از سوی دفتر مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی حرم بانوی کرامت برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با حضور آیت الله حسینی بوشهری نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری، آیت الله اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان، آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سعیدی نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، آیت الله فیاضی، آیت‌الله محمدی عراقی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در شهر قم، حجت الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم، امیرآبادی فراهانی نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و اقشار مختلف مردم شریف قم برگزار شد.

براساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین رفیعی سخنران مراسم بود که با اشاره به سیره تربیتی امام رضوان الله تعالی علیه گفت: رفتار و گفتار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی امام درس آموز برای ملت و‌ مسئولان نظام بود.

وی با اشاره به مبانی تربیتی امام ابراز کرد: امام راحل فرمودند یک نفر آدمی که تزکیه نشده، سلطه بر یک ملت پیدا بکند، اینهمه گرفتاریهایی که در طول پنجاه و چند سال برای ملت ما پیش آمد، اینهمه گرفتاریها را ایجاد می‌کند. آن کسی که به یک ملتی سلطه دارد، به یک ملتی حکومت دارد و چنانچه عدالت‌پرور باشد، دستگاه او عدالت‌پرور خواهد شد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اصل خدامحوری در زندگی و اندیشه امام خمینی (ره) اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب رضایت خداوند را بر رضایت خلق ترجیح می دادند. ایشان فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، وقتی کسی از خدا بترسد هیچگاه از غیرخدا نمی ترسد؛ امام قسم به خدا خوردند که والله نمی ترسم.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی اضافه کرد: آقایانی که قدم در عرصه انتخابات نهاده اید برای خدا بیایید و اگر از خودتان بهتر و کارآمدتر می بینید صحنه را واگذار کنید و برای خدا به صحنه بیایید.

وی با بیان اینکه خدا به آیت الله رئیسی عزت داد، تصریح کرد: شهید رئیسی چون برای خدا کار کرد در دل ها ماند؛ کار باید برای خدا باشد.

نظر شما