شناسهٔ خبر: 66992356 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن در دیلم پرداخت می ش...

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در دیلم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی و بررسی طرح‌های مسکونی در بندر دیلم با بیان اینکه در ساخت واحدهای مسکونی دستگاه‌های مختلف مشارکت دارند اظهار کرد: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و دیگر نهادها در ساخت واحدهای مسکونی اقشار مختلف جامعه در شهرها و روستاها مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه مدل‌های مختلفی در ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در حال اجراست، تصریح کرد: ساخت مسکن در روستاها، شهرها، بافت فرسوده، خود مالکی، انبوه‌سازی، واگذاری زمین به جامعه هدف از جمله برنامه‌های دستگاه‌های مختلف است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به بررسی طرح‌های بنیاد مسکن استان در بندر دیلم خاطرنشان کرد: در شهرستان دیلم پروژه‌های مختلف ساخت مسکن در قالب ۱۶۰، ۸۰ و ۷۲ واحدی در حال ساخت است و ۱۰۰ واحد هم برای واگذاری به اقشار و گروه‌های مختلف در حال آماده‌سازی است.

رستمیان، از الحاق اراضی جدید به شهرستان دیلم برای ساخت مسکن خبر داد و بیان کرد: در ساخت واحدهای مسکونی تسهیلات اعتباری به اقشار مختلف مردم پرداخت می‌شود که با بارگذاری مدارک متقاضیان و بررسی آنها، به افراد واجد شرایط زمین و تسهیلات ویژه‌ای تحویل می‌شود.

تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن در دیلم پرداخت می شود

وی از پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن در دیلم خبر داد و تصریح کرد: در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت طرح‌های ساخت مسکن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت مشترک بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان بوشهر اجرا می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در طرح نهضت ملی مسکن یا زمین واگذار می‌شود و یا اینکه در قالب انبوه‌سازی از سوی بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و یا دیگر نهادها اجرایی می‌شود.

تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن در دیلم پرداخت می شود

رستمیان ادامه داد: اکنون بیش از ۳۱۰ واحد مسکونی در سه سایت شهرستان دیلم در حال ساخت است و بر اساس وعده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و مسئولان شهرستان دیلم، با پرداخت به‌موقع تسهیلات و تأمین آورده‌های متقاضیان ۹۶ واحد مسکونی در دیلم همزمان با هفته دولت سال جاری تحویل متقاضیان شهرستان دیلم می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما