شناسهٔ خبر: 66990365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقرار ۳ بیمارستان صحرایی و ۱۲ درمانگاه در فضای مرقد مطهر+ تصاویر

معاون درمان وزارت بهداشت ظهر امروز ۱۳ خرداد ماه از زیرساخت های آماده شده جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مرقد مطهر امام راحل بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: با توجه به تقارن شهادت حضرت ایت الله رئیسی و همراهان ایشان با سالگرد ارتحال امام راحل، پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت زیادی از مردم عزیز و زائران گرامی برای شرکت در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد حضور داشته باشند بنابراین تمهیدات کاملی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی لازم به زائران مراسم ساگرد ارتحال امام راحل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات درمانی در چند حلقه در دستورکار قرار دارد، ادامه داد: علاوه بر تیم‌های سیار بهداشتی و درمانی، تیم واکنش سریع، ۳ بیمارستان صحرایی، ۱۲ درمانگاه در فضای مرقد مطهر و بیش از ۵۰۰ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمت هستند. همچنین چندین فروند بالگرد جهت انتقال بیمارانی که دارای شرایط ویژه و زمان طلایی برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان‌های ریفرال و مرجع کشور هستند نیز در مرقد مطهر مستقرند.

 

استقرار بیمارستان صحرایی در فضای مرقد مطهر

معاون وزیر بهداشت افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران، شهیدبهشتی و البرز و نیز معاونت بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح، سپاه، بسیج، تامین اجتماعی و جمعیت هلال احمر هم در این طرح مشارکت داشته و آماده خدمت رسانی هستند.

کریمی با بیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دیگر استان‌ها و شهر‌ها نیز برگزار خواهد شد، افزود: تمامی بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور از آمادگی لازم برای ارائه خدمات برخوردارند.کار برگزاری این مراسم جدا از وظیفه سازمانی، یک کار دلی و قلبی است و تمام تلاش ما، ارائه بهترین خدمات به زائران این مراسم است.

استقرار  درمانگاه در فضای مرقد مطهر

گفتنی است در این بازدید دکتر حسن واعظی رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات درمانی و دکتر سیدهاشم دریاباری رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان نیز حضور داشتند.

نظر شما