شناسهٔ خبر: 67381801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بسیج امکانات برای بازگشت کرج به باغ‌شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: لازم است تمام امکانات برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلان‌شهر به کار گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی ظهر امروز_ چهارشنبه ششم تیر_ در آِیین گشایش پارک جهان دیده گان کرج که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، اصحاب رسانه و تعدادی از سالمندان و شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی سالمندان در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

وی افزود: دخالت مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مسئولان و ورود جدی در عرصه حکمرانی از جمله مسئولیت‌های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شهروند مسئول کسی است که وظایف خود را در قبال حاکمیت می‌داند، جایگاه خود را می‌شناسد و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دخالت مستقیم دارد.

سعیدی با بیان اینکه کرج در گذشته یک باغ‌شهر بزرگ بوده است، اضافه کرد: باید تمام امکانات برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلان‌شهر به کار گرفته شود.

وی گفت: در این دوره و دوره‌های گذشته تلاش شده است که فضاهای این چنینی را به مردم بازگردانیم و اجازه ندهیم شهر بیش از این به سازه‌های خشک و خشن افزایش پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: سیاست شورای ششم بر این است که کرج را به باغشهری که در گذشته بوده است، بازگرداند اما در حال حاضر فاصله زیادی با این باغ شهر داریم.

نظر شما