شناسهٔ خبر: 66987018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خدابنده‌لو:

اگر رقیب ما استقلال نبود، شاید قهرمان نمی‌شدیم

هافبک پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: کلید قهرمانی ما پیروزی برابر استقلال خوزستان بود و در آن بازی قهرمان شدیم؛ بازگشت شکوهمندی داشتیم و شخصیت واقعی پرسپولیس را نشان دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد خدابنده‌لو پس کسب قهرمانی پرسپولیس در گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار داشت: کلید قهرمانی ما مقابل استقلال خوزستان بود و در آن بازی قهرمان شدیم، بازگشت شکوهمندی داشتیم و شخصیت واقعی پرسپولیس را نشان دادیم. امیدوارم که بتوانم سال‌های سال در تیم بزرگ پرسپولیس حضور داشته باشم و افتخارآفرینی کنم. در بازی با استقلال خوزستان پستم را با کنعانی‌زادگان عوض کردم و او مهاجم شد. یک شب رویایی را مقابل استقلال خوزستان رقم زدیم تا بتوانیم قهرمانی را بگیریم.

وی ادامه داد: نیم فصل در لیست یحیی گل‌محمدی بودم اما او رفت و برای پیوستن به پرسپولیس خیلی سختی کشیدم. بابت این انتخابم خیلی خوشحالم زیرا فضای پرسپولیس واقعا بی‌نظیر است. پارتی من برای ورود به فوتبال خدا بود.

هافبک پرسپولیس در مورد دیدار پایانی برابر مس رفسنجان عنوان کرد: بازی دشواری بود و مس کاملا خوب و با برنامه بازی کرد. پرسپولیس این شخصیت را دارد که هر لحظه به بازی برگردد و برنده شود و خوشبختانه در زمان مناسبی به گل رسیدیم.

وی افزود: استقلال تیم قابل احترامی است و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. اگر رقیب ما استقلال نبود، شاید قهرمان نمی‌شدیم. خوشحالیم که لیگ پویایی داشتیم. امیدوارم فصل بعد VAR نیز به فوتبال ایران اضافه شود زیرا این فصل اشتباهات داوری نسبت به سال‌های قبل بیشتر بود.

خدابنده‌لو درباره تمدید قراردادش تاکید کرد: مدت قراردادم یک سال و نیم است و فصل بعد هم در پرسپولیس هستم.

نظر شما