شناسهٔ خبر: 66986064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری عامل ربودن دختر ۲۰ ساله در شیراز

عامل ربودن دختر ۲۰ ساله در شیراز ، دستگیر و ۲ باند اراذل و اوباش متلاشی شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس از دستگيري فردی ۳۰ ساله که دختری جوان را ربوده و در يکی از بخش های اطراف شيراز حبس کرده بود، خبر داد.
سردار رهام بخش حبيبی گفت: هفتم فروردين امسال فردی با تهديد اسلحه وينچستر در يکی از خيابان های شهر شيراز، يک سواری پرايد متعلق به مردی جوان را سرقت می کند و متواری می شود.
وی افزود: سارق متواری که هيچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود، بيست و چهارم ارديبهشت در يکی از محله های شهر شيراز، دختری ۲۰ ساله را به دليل اختلافات قبلی ربوده و به مکان نامعلومی منتقل می‌کند.
سردار حبيبی افزود: کارآگاهان پليس آگاهی استان در ادامه پيگيری پرونده، با اقدامات فنی از محل اختفای متهم مطلع شدند.
اين مقام ارشد انتظامی تصريح کرد: کارآگاهان پليس با هماهنگی مرجع قضائی، به محل اختفای متهم که در يکي از شهرستان های اطراف شيراز بود مراجعه و متهم را دستگير کردند.
وي افزود: در بررسی های تکميلی مشخص شد متهم ۳۰ ساله از اراذل و اوباش سطح يک است و سوابق متعدد کيفری از جمله سرقت مسلحانه، خريد و فروش مواد مخدر، نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد، ايراد ضرب و جرح عمدی و تهديد و تمرد نسبت به ماموران دارد.
سردار حبيبی با بيان اينکه در پيگيری بعدی دختر ربوده شده در يکی از بخش های اطراف شيراز به صورت صحيح و سالم آزاد و تحويل خانواده اش شد، گفت: در بازرسی از منزل متهم، يک قبضه اسلحه وينچستر و سواری پرايد مسروقه کشف و متهم برای سير مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
سردار حبیبی همچنین گفت: با تلاش ماموران پلیس فارس اعضای دو باند اراذل و اوباش که مخل امنیت و آرامش مردم در چندین محله شیراز شده بودند، دستگیر شدند.
وی افزود: این افراد چند شب گذشته در پی نزاع دسته جمعی روانه بیمارستان شدند که یکی از آنها در بیمارستان با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت، مخل آرامش بیماران و نظم و فعالیت بیمارستان شد.
فرمانده انتظامی فارس افرود: ماموران ۱۰ نفر از اعضای این باند را هم شناسایی و دستگیر کردند .

<div id="video-display-embed-code_11178101"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4250203/11178101?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما