شناسهٔ خبر: 66970952 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ربودن دختری جوان با تهدید وینچستر

فرمانده انتظامی استان فارس از بازداشت فردی ۳۰ ساله که دختری جوان را ربوده و در یکی از بخش‌های اطراف شیراز حبس کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فرمانده انتظامی استان فارس از بازداشت فردی ۳۰ ساله که دختری جوان را ربوده و در یکی از بخش‌های اطراف شیراز حبس کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید:

جنازه زن ربوده شده پس از چندین ماه در بیابان پیدا شد

سردار رهام بخش حبیبی امروز، ۱۱ خردادماه بیان کرد: ۷ فروردین‌ماه سال جاری فردی با تهدید اسلحه وینچستر در یکی از خیابان‌های شهر شیراز یک سواری پراید متعلق به مردی جوان را سرقت و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و سریعا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: سارق متواری که هیچ سر نخی از خود به جا نگذاشته بود، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در یکی از محله‌های شهر شیراز دختری ۲۰ ساله را به دلیل اختلافات قبلی ربوده و به مکان نامعلومی منتقل می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: کارآگاهان پلیس اگاهی استان در ادامه پیگیریِ پرونده، روز گذشته با اقدامات فنی از محل اختفای متهم مطلع شدند.

حبیبی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی مرجع قضایی، سریعا به محل اختفای متهم که در یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز بود مراجعه کرده و متهم را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم از اراذل و اوباش سطح یک است که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد، ایراد ضرب و جرح عمدی و تهدید و تمرد نسبت به مامورین است.

حبیبی با بیان اینکه در پیگیری بعدی دختر ربوده شده در یکی از بخش‌های اطراف شیراز به صورت صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده‌اش شد، گفت: در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه اسلحه وینچستر و سواری پراید مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: شهروندان بدانند که اینگونه اقدامات با واکنش قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت اجازه نخواهند داد به امنیت روانی مردم خدشه‌ای وارد شود.

منبع: اطلاع رسانی پلیس

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما