شناسهٔ خبر: 66986042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نایب‌رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی خبر داد

کسب ۵ مدال توسط تیم خراسان رضوی در مسابقات انتخابی پرورش اندام

شروین رمضانی

امیرحسین اخوان گفت: کسب ۵ مدال در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام، نتیجه خوبی برای کاروان خراسان رضوی بود.

صاحب‌خبر -

امیرحسین اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نتایج ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات انتخابی اظهار کرد: ورزشکاران تیم استان خراسان رضوی در مسابقات انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش‌اندام در استان البرز که ۱۰ و  ۱۱ خرداد ماه جهت اعزام به آسیایی مغولستان برگزار شد، شرکت کردند. داریوش فردوسی سرمربی این تیم و جواد ساقی سرپرست کاروان اعزامی خراسان رضوی بود.

وی افزود: ابوالفضل بهرام پور در رده سنی جوانان و در بخش بادی کلاسیک طلا گرفت. بهزاد رزمی نیز در بخش بادی بیلدینگ جوانان به نشان طلا دست یافت. در بخش بادی کلاسیک، مهدی صفایی به نشان نقره رسید و امیر عرب‌زاده نیز به مدال برنز بادی کلاسیک بزرگسالان رسید. مسعود نیک نام نیز در بخش پیشکسوتان به نشان برنز رسید.

نایب رییس هیات استان گفت: محمد کریم طباطبایی، امیرحسین مدرسی، حسین قره چایی و سجاد حیدری نیز به عناوین چهارم تا ششم رسته‌های فعالیت خود دست یافتند.

اخوان در رابطه با انتصاب‌های جدید در هیات بدنسازی خراسان رضوی گفت: مجید خدیوی گلستانی، به عنوان سرپرست کمیته برگزاری مسابقات استان و رضا حسینی خیابانی، به عنوان سرپرست کمیته پاورلیفتینگ منصوب شدند.

اخوان در خصوص برنامه های هیات استان در سال جدید افزود: بر اساس پتانسیل پرورش اندام خراسان رضوی و مشورت با کارشناسان، در سال ۱۴۰۳ شاهد برنامه‌های منسجم و همه جانبه هیات استان با هدف توسعه امر همگانی و قهرمانی رشته محبوب و پرطرفدار بدنسازی و پرورش اندام و زیر مجموعه‌های آن خواهیم بود.  

وی گفت: خدمت به جامعه بدنسازی و پرورش اندام توفیقی است که باید از هر لحظه آن به نحو احسن استفاده کرد و از هرگونه راهکار و پیشنهاد سازنده در جهت اعتلای این ورزش استقبال خواهیم نمود.

انتهای پیام

نظر شما