شناسهٔ خبر: 66984731 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

«فردا» گزارش می‌دهد:

نامزدهای روز چهارم ثبت‌نام‌ها/ آنها چه گفتند؟

روز چهارم ثبت‌نام انتخابات هم با حضور چهره‌های سیاسی در وزارت کشور همراه شد.

صاحب‌خبر -

گروه سیاست سایت فردا: روز چهارم ثبت نام انتخاباتی آغاز شد و باز هم چهره‌های سیاسی دیگری به وزارت کشور آمدند. 

در روزهای گذشته چهره‌هایی مانند محمدرضا صباغیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، قدرتعلی حشمتیان، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محمود احمدی بیغش، محمد خوش چهره، عبدالناصر همتی، احمد رسولی نژاد، وحید حقانیان، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، حبیب‌الله ده‌مرده، محمدرضا میرتاج‌الدینی، زهره الهیان و فداحسین مالکی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شدند و در روز یکشنبه ۱۳ خرداد چهره‌های دیگری هم اقدام به ثبت نام کردند.

نخستین افراد در چهارمین روز ثبت نام‌ها، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد و مسعود زریبافان بودند که در وزارت کشور حاضر شدند.

حسین افشارزاده سرتیپ بازنشسته نیروهای مسلح آجودان ریاست‌جمهوری در دولت‌های نهم و دهم هم از دیگر افرادی بود که در ساعات اولیه امروز ثبت نام کرد. پس از او حسینعلی قاسم‌زاده، نماینده ادوار مجلس روی صندلی ثبت‌نام‌ها نشست.

پیش از ظهر هم محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسبق سوژه خبر و عکس حاضران در ستاد انتخابات کشور شد.

محمود صادقی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی هم از دیگر نمایندگان ادوار بود که امروز ثبت نام کرد. هم‌چنین صادق خلیلیان وزیر اسبق کشاورزی و سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، سرتیپ ایرج شاهوردی فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ارتش، حسن محمدیاری از جمله کسانی بودند که پیش از ظهر امروز ثبت نام کردند.

اسماعیلی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی تداوم یابد.

زریبافان هم به خبرنگاران گفت: «دولت من دولت جمهوری اسلامی ایران است با دوبال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف و اختیارات تعیین شده در فصل نهم قانون اساسی»، اظهار کرد: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم می‌نامم».

حسینعلی قاسم‌زاده هم در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: «معتقدم حاکمیت قانون در صورت صحت و جامعیت آن بهترین عامل تضمین‌کننده عدالت اجتماعی و مایه وصول و دسترسی همگان بر حق خویش است. تلاش مجدانه در چینش نیروهای متخصص و متعهد و رصد مستمر عملکردشان در حوزه وظایف و اهداف تعریف‌شده مهمترین هنر یک مدیر کارآمد است».

محمود احمدی‌نژاد هم پس از ثبت نام به خبرنگاران گفت: «مهمترین انگیزه هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از طریق سامان بخشیدن به وضع اقتصادی کشور ارتقاء و بهبود فضای کسب و کار پایان بخشیدن به رانت و انحصار و محدود ساختن دخالت‌های بی‌رویه دولت رفع موانع و گشایش هر چه بیشتر برای فعالان اقتصادی و کار آفرینان و بستر سازی برای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی خواهد بود».

هم‌چنین محمد مقیمی به خبرنگاران گفت: «در حوزه علمی مدیریت آموخته‌های بسیاری دارم و در تلاشم با به کارگیری ایده‌های کارآفرینانه دولت کارآفرین و کابینه کارآفرین ایجاد کنم».

صادق خلیلیان هم بیان کرد: «باید با تشکیل دولت مقتدر و پایبندی به مبانی انقلاب مشکلات را جبران کنیم و در این مسیر به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فسادستیز نیاز داریم که اقتصاددان باشد».

محمود صادقی هم شعار خود را «توسعه پایدار و متوازن بر محور علم، تولید ملی و عدالت» عنوان کرد.

همچنین حسن محمدیاری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهارکرد: «وضع معیشت مردم امروز جزو اولویت‌های اولی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند؛ احساس می‌کنم امروز هرکسی که احساس وظیفه می‌کند و برای خدمت رسانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می شود باید برنامه داشته باشد».

مجتبی محفوظی هم در انتخابات ثبت نام کرد و گفت: دولت من «دولت همه و دولت شایسته ها و نخبگان» و شعار من «افکار ابکار» است؛ افکار جمع‌ فکر و ابکار جمع بکر است و به معنای ایده‌های نو است.

برچسب‌ها:

نظر شما