شناسهٔ خبر: 66984705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رشد ۱۰ برابری اجرای آسفالت در روستا‌های سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ برابری اجرای آسفالت در روستا‌های سیستان و بلوچستان با هدف ارتقای کیفیت محیط زندگی و ایجاد نشاط و انگیزه برای تثبیت جمعیت در این مناطق خبر داد.

صاحب‌خبر -

رشد ۱۰ برابری اجرای آسفالت در روستا‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بیک مداح با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت‌های لازم از اهداف اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، گفت: خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در سطح روستا‌ها موجب جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستا‌ها و همچنین ساماندهی و رفع مشکلات روستاییان شده است.
وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر شاخص بهره مندی اجرای طرح هادی از ۱۹ به ۲۲ درصد ارتقا یافته است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته ۱۶۰ روستای سطح استان اجرای طرح هادی صورت گرفته است و امسال نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برنامه دارد تا بیش از یک میلیون مترمربع از معابر روستا‌های سطح استان را اجرای آسفالت کند.
بیک مداح خاطر نشان کرد: طرح هادی روستایی با هدف و رویکرد کمک به توسعه روستا‌ها اجرا می‌شود بطوری که در این طرح تلاش شده است که امکانات به صورت عادلانه از طریق ایجاد بهبود مسکن روستائیان و خدمات عمومی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داده شود.

نظر شما