شناسهٔ خبر: 68130052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:

مجمع نمایندگان قم با هم افزایی بدنبال حل مشکلات استان است

قم- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان قم تلاش دارد تا با هم افزایی ظرفیت ها، اقدامات موثری در جهت رفع معضلات و مشکلات استان انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش ظهر شنبه در نشست صمیمی مجمع نمایندگان استان قم با نمایندگان رسانه های استان با تبریک روز خبرنگار گفت: نمایندگان قم با یکدیگر هماهنگ هستند و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه توان و ظرفیت سه نماینده با یکدیگر بیشتر از یک نماینده است افزود: مجمع نمایندگان استان قم تلاش دارد تا با هم افزایی، اقدامات موثری در جهت رفع معضلات و مشکلات استان انجام دهد.

وی گفت: موضوع ریزگردهای استان با مطالبه خبرنگاران قم دنبال شد و امیدواریم جلسات خوبی در این زمینه برای رفع معضل گردوخاک برگزار و این معضل در سطح ملی دنبال شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: انتقال سوژه ها و معضلات استان از جمله وظایف خبرنگاران است که این امر می‌تواند در کل به حل مشکلات کمک کند.

روانبخش گفت: ۷ همت در سال گذشته به بخش های مختلف قم به دلیل آلودگی هوا و ریزگردها آسیب وارد شد.

وی گفت: در صورت اعلام موضوعات ضروری برای برگزاری جلسات مجمع نمایندگان با اصحاب رسانه آمادگی برای حل و بررسی موضوعات وجود دارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگاری حرفه ای سخت و دشواری است و خبرنگاران باید در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه با ارائه اخبار و به خصوص تحلیل برای جامعه راهبری کنند.

نظر شما