شناسهٔ خبر: 66984361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

چه روز شلوغی داشت هتل المپیک

تیم ملی امروز به هنگ کنگ می رود

کاروان تیم ملی ساعت 19:30 امشب راهی هنگ کنگ می شود.

صاحب‌خبر -

از صبح امروز، بازیکنان تیم ملی فوتبال، خود را به هتل المپیک رساندند تا اردوی تیم ملی برای دو بازی در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان حالتی کاملا رسمی به خود بگیرد. ورود بازیکنان تا ظهر امروز ادامه داشت و در نهایت، کادر فنی بازیکنان را به طور کامل در اختیار گرفت. مهمترین نکته در مورد حضور بازیکنان به برخورد پر از تواضع علیرضا جهانبخش با پدر و مادرش مربوط می شد که مانند همیشه دست شان را بوسید و از آنها برای حضور در اردوی تیم ملی اجازه خواست.  رفتاری که باید برای فوتبال پر از تنش و حاشیه ما الگو شود.

به محض پایان رقابت های دیشب لیگ برتر در هفته 30 که به قهرمانی پرسپولیس منجر شد، کادر فنی اسامی بازیکنان تیم ملی را اعلام کرد:  علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عارف غلامی، امین حزباوی، صالح حردانی، آریا یوسفی، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، محمد قربانی، سامان قدوس، امید نورافکن، سعید مهری، علیرضا جهانبخش، مهدی قائدی، مهدی ترابی (که به دلیل مسمومیت غذایی موفق به همراهی تیم ملی نشد و به هنگ کنگ نرفت)، مهدی لیموچی، الهیار صیادمنش، مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، جواد حسین‌نژاد، سردار آزمون، شهریار مغانلو و محمدرضا آزادی بازیکنان دعوت شده به اردو هستند و آرمین سهرابیان، محمد محبی، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌اللهی هم به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست دیده نمی شوند.

سفر به هنگ کنگ و بازگشت

اعضای کاروان تیم ملی ایران ساعت ۱۹:۳۰ امشب برای انجام دیدار برابر هنگ‌کنگ به این کشور سفر می کند تا برای دیدار برگشت مقابل این تیم آماده شود.

دیدار تیمهای ملی ایران و هنگ‌کنگ پنجشنبه همین هفته برگزار می شود و تیم ملی بلافاصله به ایران برمی گردد تا مهیای بازی حساس مقابل ازبکستان شود. آن بازی ۲۲ خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

هر دو تیم ایران و ازبکستان از 4 بازی قبلی خود 10 امتیاز گرفته اند و بازی برگشت دو تیم اهمیت فراوانی دارد.

نظر شما