شناسهٔ خبر: 66983489 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

عارف غلامی با ۷بازی در لیگ بوسنی دعوت شد!

۳ ستاره بزرگ لیگ از تیم ملی خط خوردند! / حذف ستاره‌های سپاهان و استقلال با قلم قرمز قلعه‌نویی

دیشب دقایقی بعداز سوت پایان لیگ برتر؛ فهرست تیم ملی برای دو مسابقه پیش‌رو اعلام شد که بهترین بازیکن‌های سپاهان و استقلال به تیم ملی دعوت نشده اند! آیا قلعه‌نویی از لحاظ فنی آنها را خط زده؟

صاحب‌خبر -

۳ ستاره بزرگ لیگ از تیم ملی خط خوردند! / حذف ستاره‌های سپاهان و استقلال با قلم قرمز قلعه‌نویی

در لیست ۲۶نفره امیر قلعه‌نویی برای اردوی تیم ملی خبری از رامین رضاییان و دو ستاره استقلال نیست!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در فهرست جدید ، کادرفنی تیم ملی، چشمانش را روی سه مهره آماده لیگ بسته است تا غایبان بزرگی در نفرات این اردو دیده شوند.

قطعا رامین رضاییان بزرگ‌ترین غایب لیست است؛ او در مجموع دو تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان بوده است و در بازی آخر لیگ هم هت تریک کرد!

روزبه چشمی ستون فقرات لیگ ، دیگر غایب لیست تیم ملی ایران است که البته با خبرهای برخی رسانه‌های مجازی پیش از این هم انتظار می‌رفت دعوت نشود. روزبه در فصل جاری لیگ برتر عملکرد خیره کننده‌ای داشته اما خبری از او در تیم ملی نیست.

خیلی‌ها کنار ماندن او را در کنار خط خوردن احسان حاج‌صفی، کریم انصاری‌فر و وحید امیری به تغییر نسل تیم ملی مربوط دانسته‌اند. 

دیگر غایب بزرگ، سیدحسین حسینی است؛ سنگربانی که با ۱۸ کلین‌شیت، به طور مشترک با پورحمیدی رکورددار کلین‌شیت لیگ برتر فوتبال ایران شد.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی خط خوردن حسینی را به ماجرای بغل کردن هوادار زن استقلال در ورزشگاه اراک و واکنش عجیب او به حکم جریمه ۳۰۰میلیونی، مرتبط کرده‌اند که هنوز هیچ مرجع رسمی چنین ارتباطی را تایید یا تکذیب نکرده است.

۳ ستاره بزرگ لیگ از تیم ملی خط خوردند! / حذف ستاره‌های سپاهان و استقلال با قلم قرمز قلعه‌نویی

در مقابل دعوت از عارف غلامی به تیم ملی در نوع خود عجیب است، بازیکنی که در لیگ ایران مشتری پیدا نکرد و راهی لیگ درجه چهار بوسنی شد!

اعلام نام عارف غلامی به عنوان بازیکن دعوت شده به اردو باعث تعجب زیادی شده است. حضور او در اردوی تیم ملی با هیچ متر و معیاری سازگار نیست؛ غلامی در نیم فصل اول در استقلال به نیمکت قفل و زنجیر شده بود و جایی در برنامه های نکونام نداشت. در ادامه هم راهی لیگ بوسنی شد و در آنجا نیز در هفت بازی به میدان رفت و عملکرد خاصی نداشت و در 6 بازی دیگر نیز در اسکواد تیمش حضور نداشت.

این ابهامات در ادامه چند دعوت عجیب دیگر از سوی قلعه‌نویی برای بازیکنانی که به هیچ عنوان در سطح تیم ملی نشان نداده‌اند، فنی بودن تصمیم های سرمربی و مشاوران او را زیر سوال برده است و قطعا باید برای افکارعمومی و کارشناسان پاسخی منطقی ارایه شود.

نویسنده: مهدی کریمی

نظر شما