شناسهٔ خبر: 66982754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

استاندار مازندران:

اهتمام مدیران به اجرای مصوبه مولدسازی از ملاک‌های ارزیابی آنان است

استاندار مازندران، طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی را فرصتی در ایجاد زیرساخت مناسب و توسعه استان دانست و گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران اجرایی، اهتمام آنان به اجرای این طرح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران روز شنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۳ جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت در استان مازندران به ریاست یوسف نوری، استاندار مازندران و با حضور سیداسماعیل هاشمی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان، فرج‌الله فتح‌الله‌پور، رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران، محمد کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران، احمد توکلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دیگر مسئولان استانی، برگزار شد.

یوسف نوری با تأکید بر اینکه اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان، مجری واگذاری، فروش و مولدسازی اموال شناسایی شده و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و قراردادهای مشارکت و سرمایه‌گذاری است، گفت: در بحث شناسایی و تعیین تکلیف اموال از کسی اجازه نگیرید و نترسید؛ اگر کسی در راه رضای خدا کار کند، خدا ضامن اوست.

وی با بیان اینکه، اجرای طرح مولدسازی، فرصت بزرگی برای ایجاد تحول اقتصادی است، افزود: منابع اعتباری حاصل از این طرح برای تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف همان منطقه، هزینه خواهد شد.

استاندار مازندران ضمن اعلام ممنوعیت اجاره اموال در مولدسازی، ادامه داد: هر زمان اجرای پروژه‌های نیمه تمام به پایان رسید، اجاره اموال دولت، مانعی ندارد.

نوری تصریح کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اهتمام آنان به اجرای مصوبه مولدسازی و فروش اموال مازاد دولتی در مازندران است.

مقام عالی دولت در مازندران ضمن بیان برخی مشکلات استان، اضافه کرد: فرصت‌های بزرگی از راه مولدسازی اموال مازاد برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توسعه پایدار ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار باید از کارهای کوچک صرف‌نظر کرد و رئیس جمهور شهید، دکتر سیدابراهیم رئیسی نیز در نهایت، در راه انجام کارهای بزرگ از تمام هستی و جان خود گذشت، گفت: اگر قرار باشد مولدسازی و تهاتر ضعیف پیش برود به سراغ خیرین و دستگاه‌های خدمت‌رسانی مانند بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خواهم رفت.

هاشمی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران با تأکید بر داشتن پتانسیل خیلی خوب در بحث مولدسازی و اموال مازاد دستگاه‌های دولتی گفت: تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی در بحث تهاتر با پیمانکاران فعال در این حوزه صورت گرفته است.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

نظر شما