شناسهٔ خبر: 66982366 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مقیمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

رییس جمهور شوم فرماندهی اداره وزارتخانه‌های اقتصادی و بودجه‌ای را بر عهده می‌گیرم

مقیمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری: رئیس دانشگاه تهران گفت: در صورت انتخاب به عنوان رییس جمهور ایران فرماندهی و هدایت اداره وزارتخانه‌های اقتصادی و بودجه‌ای را بر عهده خواهم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نکته اول آن است که روش و منش رییس جمهور شهیدمان دکتر رئیسی همچنان ادامه خواهد یافت منتهی با این تفاوت که در صورت انتخاب به عنوان رییس جمهور ایران فرماندهی و هدایت اداره وزارتخانه‌های اقتصادی و بودجه‌ای را بر عهده خواهم داشت.

وی با بیان اینکه شعار من دولت کارآفرین بر مدار علم و عمل است، گفت: در حوزه علمی و مدیریت آموخته هایی دارم که با به کارگیری آنها می توانیم کابینه کارآفرین داشته باشیم و با استفاده از ظرفیت بالا می‌توانیم فرصت‌ها را شناسایی با جرات آنها را قاطعانه اجرا کنیم.

رئیس دانشگاه تهران درباره برنامه راهبردی کاندیداها گفت: برنامه‌ها روشن است قانون اساسی، منویات رهبری و گام دوم انقلاب و همچنین برنامه هفتم به تصویب رسیده است یکی از آسیب‌های ریاست جمهوری این بود که دولت‌ها باید از نو برنامه بنویسند. رئیس جمهور وظیفه‌اش نوشتن برنامه کلان کشور نیست، کابینه قانون گذار نیست، کابینه باید برنامه سیاست‌های کلان را عملیاتی و  قاطعانه اجرا کند بنابراین اسناد بالادستی تعیین کنده برنامه راهبردی است .

وی ادامه داد: نظام امور دولتی و اداری موتور حرکتی است، با نظام سنتی مواجه هستیم که باید باز مهندسی شود و رویکردها از سنتی به کارآفرینانه تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما