شناسهٔ خبر: 67385339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ابراز امیدواری یک چهره اصولگرا برای ائتلاف در «جبهه انقلاب»

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه رقابت در میان نیروهای جبهه انقلاب اسلامی وجود داشته باشد به نفع رقبای آنان خواهد بود. در انتخابات ۱۴۰۳ نیز از آغاز موضوع اجماع وجود داشته است و این احتمال وجود دارد که فردا شب شاهد این موضوع در میان نامزدهای جبهه انقلاب باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران درباره لزوم اجماع نامزدهای جبهه انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که همیشه در جبهه انقلاب مطرح بوده، بحث اجماع در انتخابات بوده است. اما موضوع اجماع فقط به انتخابات مربوط نیست؛ بلکه لازم است تا نیروهای جبهه انقلاب بعد از پیروزی نیز روند اجماع را پی بگیرند و در حکمرانی نیز از تمامی نیروهای انقلاب اسلامی بهترین بهره برداری را داشته باشند.

وی در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در سال ۱۴۰۰ بر موضوع حکمرانی مشارکتی و اجتماعی تاکید جدی داشته اند؛ بنابراین نیروهای جبهه انقلاب باید توجه جدی به موضوع اجماع هم در انتخابات و هم در بعد از پیروزی در انتخابات داشته باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان عنوان کرد: اینکه رقابت در میان نیروهای جبهه انقلاب اسلامی وجود داشته باشد به نفع رقبای آنان خواهد بود. در انتخابات ۱۴۰۳ نیز از آغاز موضوع اجماع وجود داشته است و این احتمال وجود دارد که فردا شب شاهد این موضوع در میان نامزدهای جبهه انقلاب باشیم.

27211

نظر شما