شناسهٔ خبر: 66982068 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بهادری جهرمی: مردم رئیس جمهور جامع الاطراف می‌خواهند

سخنگوی دولت گفت: ما رئیس جمهور جامع الاطرف میخواهیم، هم در ویژگی های شخصی و هم در مسیرش.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی سخنگو دولت در نشست مسئولان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: در کنار این خسران عظیم یکبار دیگر به ما و جهان ثابت کرد چه مردم خوب و پایکاری داریم اما قدرشان را نمی‌دانیم؛ ان‌شاءالله شاکر این نعماتی باشیم که خداوند به ما داده است.

وی افزود: انسان خوب زیاد است اما الزاما یک انسان خوب رئیس جمهور خوب نیست؛ ما رئیس جمهور جامع الاطرف میخواهیم، هم در ویژگی های شخصی و هم در مسیرش.سخنگوی دولت مطرح کرد: اگر شخص خود ساخته نباشد مسیر حق را نمی‌تواند صیانت کند.

وی ادامه داد: اولین و پایه ای ترین ویژگی شخصی شهید رییسی باور عمیق ایشان به خدا بود؛ آقای رییسی موثر در وجود را جز خدا نمی‌دانست و عمیقا و ذاتا به این باور داشت.

بهادری جهرمی تاکید کرد: سال‌های سال این خود سازی که صورت گرفته بود ایشان را یک عبد و بنده واقعی خدا ایجاد کرده بود، در تمام تصمیمات توسل و توکلشان‌ به خدا و معصومین زیاد بود.

وی با بیان اینکه در اوج بحران ها آقای رییسی امیدوار بودند، افزود: حتی در جلسه سخت و تلخی که خیلی از آمار های روی میز باعث میشد امیدهایمان را از دست بدهیم باز ایشان امیدوار بودند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این عبادت محض خدا را تبلدرش‌ را امروز در سربازی آقا و خدمت به مردم می‌دانستند.

وی خاطرنشان کرد: ساده زیستی و ضد فساد بودن ایشان یکی دیگر از ویژگی های ایشان بود زیرا ذاتشان‌ ضد فساد بود.وی خصوصیت دیگر شهید رئیسی را ضد فساد بودن عنوان کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما