شناسهٔ خبر: 66981745 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۱۳ خرداد + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ با نوسان شدید قیمت روبه‌رو است تا جایی که نرخ برخی از محصولات افزایش و برخی کاهش جزئی نشان می‌دهد.

بیشترین تغییرات قیمت در محصولات ایران خودرو دیده می‌شود به طوری که دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات محبوب شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب نسبت به روز گذشته افزایش ۱۱ میلیون تومانی و شش میلیون تومانی دارند که با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و ۹۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

پژو پارس و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام به ترتیب با رشد شش میلیون و پنج میلیونی به بهای ۶۶۹ میلیون تومان و ۷۴۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

ساینا S وساینا S دوگانه سوز از محصولات داخلی شرکت سایپا با افت ۵۰۰ هزارتومانی امروز به قیمت ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید می‌شوند.

اطلس از دیگر محصولات این شرکت با کاهش چهار میلیون تومانی، به قیمت ۵۶۸ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۸ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۲ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۶ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۷ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۴ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۹ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۰ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۳ خرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز نسبت به روز گذشته با افت و خیز همراه است.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصول مونتاژی بهمن موتور امروز با رشد ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هیوندای اکسنت و هیوندای النترا از محصولات پرطرفدار و مونتاژی شرکت کرمان موتور، به ترتیب با ریزش ۴۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ و دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

دیگنیتی پرایم از محصولات لوکس شرکت بهمن موتور نیز با افت ۱۰ میلیونی به قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون گزارش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۳ خرداد + جدول

نظر شما